تاریخ انتشار۱۴ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۰۸
کد مطلب : 168110
مفتی جعفری لبنان:

مقاومت بر موج تکفیر پیروز خواهد شد

تنا – بیروت
مفتی جعفری لبنان با انتقاد از نقش برخی کشورهای منطقه در صدور تروریسم، تاکید کرد: مقاومت قادر خواهد بود توطئه تکفیریها را خنثی کرده و بر آنان پیروز شود.
مقاومت بر موج تکفیر پیروز خواهد شد

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، حجت الاسلام و المسلمین شیخ احمد قبلان روز جمعه در سخنانی در بعلبک لبنان با هشدار نسبت به خطرات برانگیختن اختلافات مذهبی، بر لزوم اتحاد شیعه و سنی برای مقابله با این جریان تکفیری که نماد فتنه انگیزی مذهبی است، تاکید کرد.

وی با اشاره به تلاش برخی کشورهای منطقه برای گسترش موج تکفیر و صدور جریانهای تروریستی به دیگر کشورهای منطقه، تصریح نمود: به کسانی که دست به این گونه اقدامات می زنند تاکید می کنیم که این جریانها نمی توانند به موفقیتی در لبنان دست یابند و مقاومت قادر خواهد بود بر آنان فایق آید.

مفتی جعفری لبنان با تاکید بر این که موج جدید تکفیر در منطقه عرسال در لبنان رخنه کرده است، بیان داشت:همه جریانهای سیاسی باید با حفظ اتحاد و یکپارچگی و به دور از منافع و مصلحت های سیاسی نسبت به خطرات آن برای کل کشور هوشیار باشند.

وی افزود: در این کشور راهی جز همزیستی مسالمت آمیز و احترام به تعدد مذاهب و ادیان وجود ندارد و باید همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی و مسیحیان و... الگوی محبت و برادری برای یکدیگر باشند.

https://taghribnews.com/vdcezv8z7jh8pzi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی