تاریخ انتشار۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۸:۳۶
کد مطلب : 202012
تجمع العلماء المسلمین لبنان:

مقاومت باید جنگ علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی را افزایش دهد/تقدیر از فعالیتهای دیپلماتیک ایران

تجمع العلماء المسلمین لبنان تاکید کرد: خط مقاومت باید جنگ را علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی افزایش و اجازه پاسخ را به آنان ندهد.
مقاومت باید جنگ علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی را افزایش دهد/تقدیر از فعالیتهای دیپلماتیک ایران
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، تجمع العلماء المسلمین لبنان دوشنبه در بیانیه ای با تاکید بر لزوم افزایش جنگ علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی، خاطرنشان کرد: موضوع فلسطین هنوز در اذهان ملت‎ها باقی است و آنان منتظر تحقق وعده الهی در پیروزی بر دشمنان هستند.
 
در ادامه این بیانیه آمده است: اعضای مقاومت نباید به راه حل‎های نامعتبر تمسک جویند زیرا استمرار در جنگ به همراه تاکید بر مواضع گذشته، بهتر از وارد شدن در مسائل سیاسی است.
 
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: حرکت دیپلماسی شتاب زده برای حل مشکلات منطقه به ویژه در سوریه و یمن جهت تسلط و پیروزی بر جریان‎های تکفیری با شکست مواجه شده است اما فعالیت‎های دیپلماسی که ایران در مسأله توافق هسته‎ای با گروه 5+1 و نیز خط مقاومت در سوریه، یمن و غیره انجام می‎دهد بر خروج کشورهای منطقه از بحران کمک شایانی می کند.
 
تجمع العلماء المسلمین همچنین خواستار حفظ ثبات و امنیت در لبنان شد و تاکید کرد که ملت لبنان مراقب کشیده شدن به سمت فتنه داخلی باشند و کسانی که به این مسأله بی توجهی می‎کنند، نام آنان را لبنانی و یا مسلمان حقیقی نمی‎توان گذاشت.

 
https://taghribnews.com/vdcezw8wwjh877i.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی