تاریخ انتشار۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب : 232811
امام جمعه اهل سنت خراسان شمالي:

اهل تسنن و تشيع با حفظ و تقویت وحدت در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی کنند

آخوند صمدي: قرآن کريم به اتحاد و يکپارچگي مسلمانان اهتمام خاص ورزيده است وحفظ و گسترش اتحاد و يکپارچگي در ميان مسلمانان را نعمت الهي و اختلاف و دودستگي را نوعي عذاب الهي مي داند.
اهل تسنن و تشيع با حفظ و تقویت وحدت در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تقریب(تنا) از بجنورد،"حاج اخوند رحيم صمدي" امام جمعه اهل سنت يکه سعود از توابع شهرستان رازو جرگلان (خراسان شمالي) در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته اظهارداشت: نماز خواندن به زندگی انسان ها روشنایی می بخشد، گره ها را باز می کند، دل ها را شادمان می گرداند، بهترین تسکین دهنده بیماری های روحی است، مونس تنهایی انسان ها بوده و درنهایت سعادت دنیوی و اخروی ما مسلمانان را تضمین می کند.

آخوند صمدي تصريح کرد: نماز به سبب این که ستون دین و دینداری، مرز میان اسلام و کفر و حقیقت بندگی است، نخستین فریضه و واجب در اسلام است. 

خطيب جمعه اهل سنت رازو جرگلان همچنين افزود: پیامبر اسلام(ص) می فرمایند که (برترین اعمال امت من قرائت قرآن است)، پس باید سعی کنیم بهترین اعمال را هر روز انجام دهیم، زیرا تلاوت قرآن کریم از روی مصحف شریف نور چشم انسان را افزایش می دهد. 

وي همچنين بيان داشت: قرآن کريم به اتحاد و يکپارچگي مسلمانان اهتمام خاص ورزيده است وحفظ و گسترش اتحاد و يکپارچگي در ميان مسلمانان را نعمت الهي و اختلاف و دودستگي را نوعي عذاب الهي مي داند.

امام جمعه اهل سنت رازو جرگلان اضافه کرد: رسالت حضرت محمد(ص) فراز و نشيب هايي در طول تاريخ به خود ديده است و در این عصر نیز بايد اهل تسنن و تشيع با حفظ و تقویت وحدت در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی کنند.

آخوند صمدي همچنین مردم را به انجام کارهای نیک و خداپسندانه دعوت کرد و اظهارداشت: تمامی مسلمانان وظیفه دارند با انجام کارهای نیک و عملی کردن دستورات خداوند در قرآن کریم، شکرگزار خداوند متعال، به خاطر فرو فرستادن نعمت های گسترده برای انسان ها باشند.

گفتني است، در پايان خطبه هاي نماز جمعه آخوند صمدي با خواندن دعايي از قران سلامتي و طول عمر مقام معظم رهبري و پيروزي مسلمانان جهان اسلام در برابر کفار را از خدواوند منان آرزومند شده اند.
 
 
https://taghribnews.com/vdcezw8wzjh8xvi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی