تاریخ انتشار۲۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب : 262422

هلاکت شماری از سرکرده‌های داعش در حملات هوایی غرب موصل

در جریان حملات هوایی به غرب موصل، چند کارشناس تسلیحاتی تروریست‌های داعش به هلاکت رسیدند.
هلاکت شماری از سرکرده‌های داعش در حملات هوایی غرب موصل
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، در حمله جنگنده های ائتلاف بین المللی به منطقه ای در ساحل راست موصل، چند سرکرده بارز داعش که در حوزه تسلیحاتی فعالیت می کردند، به هلاکت رسیدند. وزارت دفاع عراق گزارش داد؛ بر اساس اطلاعات اداره امنیت نظامی، جنگنده های ائتلاف بین المللی حمله ای به مقر تروریست های داعش در منطقه "17 تموز" داشته که به هلاکت سرکرده های خارجی این گروه منجر شد.

از سوی دیگر، عبدالامیر رشید یار الله، فرمانده عملیات نینوا می آییم، اعلام کرد: جنگنده های عراقی و ائتلاف بین المللی، هفته گذشته 98 پرواز در چارچوب عملیات آزادسازی موصل علیه مواضع داعش داشته اند.

وی در کنفرانسی مطبوعاتی گفت: جنگنده های ارتش، 22 حمله علیه تروریست های داعش در موصل داشته اند که به انهدام 4 خودروی بمب گذاری شده، 2 خودروی مسلح، 3 انبار تسلیحاتی و مهماتی، 3 موتورسیکلت و 9 مقر تروریست‌ها منجر شد.

وی افزود: جنگنده های نیروی هوایی، 6 حمله به مواضع داعش در غرب موصل داشته و شماری از تروریست ها را در مناطق حضر، قیروان و تلعفر به هلاکت رساندند.

در این حملات نیز 2 خودروی بمب گذاری شده، یک کارگاه بمب گذاری خودرو در تلعفر، 2 انبار مهمات در منطقه حضر، 3 مقر تروریستی  و یک انبار تسلیحاتی در تلعفر منهدم شدند.

جنگنده های ائتلاف بین المللی نیز 70 حمله هوایی علیه مواضع داعش در موصل داشته اند که 3 مورد آن با بالگرد و 6 مورد با پهپاد مسلح بوده است.

در این حملات نیز 3 خمپاره انداز، 5 خودروی بمب گذاری شده، یک موشک انداز 23 میلیمتری، یک کارگاه بمب گذاری خودرو و چند مقر و انبار تسلیحاتی تروریست ها منهدم شد.
 
https://taghribnews.com/vdcf00d00w6dvja.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی