تاریخ انتشار۲۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب : 257428
ابراهیمی‌تركمان در دهلي‌نو:

جامعةالمصطفی(ص) نقش بی‌بدیلي در معرفي صلح‌طلبانه بودن اسلام دارد

ريیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در سفر خود به هند در ديدار با رييس جامعةالمصطفی (ص) العالميه، گفت: اين مركز نقش بی‌بدیلي در معرفي صلح‌طلبانه بودن اسلام دارد.
جامعةالمصطفی(ص) نقش بی‌بدیلي در معرفي صلح‌طلبانه بودن اسلام دارد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، ابوذر ابراهیمی‌ترکمان، ريیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در ادامه سلسله برنامه‌هاي سفر خود به هند، ضمن حضور در جامعةالمصطفی (ص) العالمیه دهلی‌نو با رییس و معاونین این مجموعه دیدار و در خصوص فعاليت‌هاي اين مركز، گفت‌وگو كرد.
 
وي، ضمن اظهار خشنودی از اجراي برنامه‌هاي ديني و فرهنگي و فعالیت‌های ارزشمند اين مركز در دهلي‌نو، گفت: با توجه به شرایط حساس امروز جهان و منطقه، لازم است تا در جهت معرفی هرچه بهتر و دقیق‌تر نگاه متعالی و صلح‌طلبانه اسلام و اهل بیت (ع) تلاش كنيم كه در اين زمينه، جامعةالمصطفی (ص) العالميه می‌تواند نقشي بی‌بدیل ايفا كند.
 
ريیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در ادامه سخنان خود، به ارائه برخی از اقدامات و پیشنهادت توسعه همكاري‌هاي دو کشور پرداخت.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین صالح، رییس جامعةالمصطفی (ص) العالمیه دهلي‌نو حضور رييس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي در اين مركز را فرصت مغتنمي برای آشنایی هرچه بیشتر با فعالیت‌های این مجموعه و اقدامات پیش رو دانست.
 
وي در سخنان خود، گفت: روابط رو به رشد و اشتراکات فراوان دو کشور هند و ایران در حوزه دینی و فرهنگی و نقشی که می‌توانند در اين مسير داشته باشند، حمایت و پشتیبانی از اين برنامه‌ها را ضرورتی انکارناپذیر كرده است.
 
رییس جامعةالمصطفی (ص) العالمیه دهلي‌نو، آمادگی کشور هند و فعالان فرهنگی داخل کشور را به منظور توسعه و گسترش ارتباطات دینی و فرهنگی، اعلام كرد.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdcf0ed0cw6dtja.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی