تاریخ انتشار۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۶
کد مطلب : 257923

تشکیلات خودگردان خواستار اجرای قطعنامه 2334 شورای امنیت

سخنگوی ریاست تشکیلات خودگردان مصوبه اخیر رژیم صهیونیستی برای احداث 560 واحد مسکونی جدید در دو شهرک "راموت" و "رمات شلومو" را که در اراضی مصادره شده فلسطینیان احداث می شود، محکوم کرد.
تشکیلات خودگردان خواستار اجرای قطعنامه 2334 شورای امنیت
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "نبیل ابو ردینه" سخنگوی رسمی دفتر ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه ای خاطر نشان کرد که مصوبه اخیر رژیم صهیونیستی به منزله مخالفت با شورای امنیت سازمان ملل به ویژه پس از تصویب قطعنامه 2334 است که بر غیر قانونی بودن شهرک سازی این رژیم تأکید کرده است .
 
ابو ردینه تأکید کرد که ما از شورای امنیت سازمان ملل می خواهیم که بر اساس قطعنامه شماره 2334 اقدامی فوری برای پایان دادن به سیاست های افراطی گرایانه رژیم صهیونیستی که سعی دارد راهکار تشکیل دو کشور را نابود کند، اتخاذ نماید.
 
وی افزود:تماس ها با طرف های عربی و کشورهای دوست فلسطین برای اتخاذ تحرک جدید در شورای امنیت با هدف اجرای قطعنامه اخیر علیه شهرک سازی رژیم صهیونیستی، به زودی آغاز خواهد شد و زمان آن فرا رسیده است که با این رژیم به عنوان یک طرف قانون شکن برخورد شود.
 
گفتنی است که کمیته شهرک سازی در شهرداری رژیم صهیونیستی در روز گذشته با احداث 560 واحد مسکونی جدید در دو شهرک "راموت" و "رمات شلومو" موافقت کرد؛ این واحدها قرار است در شهرک های راموت و رمات شلومو در قدس اشغالی احداث شود.
 
این طرح دقیقا دو روز پس از روی کار آمدن دونالد ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا به تصویب می رسد؛ لازم به ذکر است که این طرح از هفته های پیش آماده تصویب بود اما شهرداری قدس اشغالی آن را به بعد از ورود دونالد ترامپ به کاخ سفید به تعویق انداخت.
 
https://taghribnews.com/vdcf0ed0mw6dt1a.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی