تاریخ انتشار۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۹:۱۹
کد مطلب : 184528
نماینده لبنانی:

مقاومت سرزمین ما را آزاد كرد نه تصمیمات شورای امنیت

تنا – بیروت
عضو فراكسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان با تقدیر از نقش مقاومت در بازپس گیری سرزمینهای اشغالی لبنان از چنگال رژیم صهیونیستی، تاكید كرد: مقاومت سرزمین ما را آزاد كرد نه تصمیمات شورای امنیت.
مقاومت سرزمین ما را آزاد كرد نه تصمیمات شورای امنیت
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "علی فیاض" خاطرنشان كرد: دشمن صهونیست، جنایات بسیاری را در ۶دهه اخیر بر ضد ما انجام داده است اما تنها عاملی كه باعث شد به این جنایات پاسخ داده شود، مقاومت اسلامی بود.

وی افزود: تصمیمات و معاهدات بین المللی و اقدامات سازمان ملل متحد و شورای امنیت از جمله معاهده ۴۲۵ تاثیر چندانی در این مسئله نداشت، بلكه مقاومت بود كه توانست سرزمینهای ما را آزاد  و در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی ایستادگی كند.

این نماینده لبنانی در ادامه تاكید كرد: اكنون مقاومت در وضعیت دفاع از وطن قرار دارد و در این راه حق داریم از همه ابزارهای لازم برای دفاع از ملت و سرزمینمان بهره گیریم.

وی با اشاره به حمایتهای بین المللی از رژیم صهیونیستی،‌اظهار داشت: دشمن صهیونیست از سوی امریكا و بسیاری از كشورهای اروپایی مورد حمایت قرار می گیرد و این رژیم را به پیشرفته ترین سلاحها مجهز كرده اند لذا ما نیز با تمام توان از كشور و ملتمان اعم از شیعه، سنی، مسیحی، درزی و... حمایت می كنیم.
https://taghribnews.com/vdcf0jdycw6dcta.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی