تاریخ انتشار۲۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۸:۵۶
کد مطلب : 274690

​تبریک مالکی به آیت الله سیستانی به مناسبت آزادسازی موصل

معاون رئیس جمهور عراق در پیامی، آزادی شهر موصل را به آیت الله سیستانی، مرجعیت عالی عراق تبریک گفت و از کمک های ایران در نبرد علیه داعش به عنوان اولین کشوری که با تمام توان به کمک عراق آمد، تشکر کرد.
​تبریک مالکی به آیت الله سیستانی به مناسبت آزادسازی موصل
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "نوری المالکی" دوشنبه شب به دنبال اعلام رسمی آزادی موصل از سوی حیدرالعبادی، نخست وزیر عراق، که از این شهر اعلام شد، در پیامی به ملت عراق تاکید کرد: آیت الله سیستانی مرجع عالی عراق سزاوار دریافت اولین تبریک به مناسبت آزادی موصل است، چرا که با فتوای تاریخی اش، بسیج تلاش ها و اراده ها و پیروزی مجاهدین را باعث شد.
 
وی در عین حال به نیروهای ارتش، الحشدالشعبی، پلیس و سایر نیروهای نظامی و امنیتی و تمامی فرماندهان میدانی عراق و نیز شهدا، جانبازان و خانواده های آنان این پیروزی بزرگ را که با حماسه های قهرمانانه خود در این پیروزی سهم داشته اند، تبریک گفت.
 
نوری المالکی در ادامه پیام خود ضمن تشکر از همه آنها که در کنار ملت و دولت عراق در نبرد علیه داعش ایستادند، گفت: در رأس همه آنها که به کمک عراق آمدند، باید از ایران اسلامی قدردانی کرد که با تمام توان به کمک عراق آمد و خون پاک مشاورانش در خطوط نبرد با خون برادران عراقی شان در هم آمیخت.
 
 
https://taghribnews.com/vdcf1jd0xw6deva.igiw.html
مرجع : ایرنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی