تاریخ انتشار۱۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب : 286390
حماس:

مقاومت بهترین گزینه برای آزادسازی فلسطین است

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس تأکید کرد که انتفاضه قدس قواعد جدیدی در مورد مبارزه با دشمن صهیونیستی وضع کرد و زمینه ساز مرحله جدیدی از نبرد با این رژیم از طریق عملیات های مقاومتی جوانان مبارز فلسطینی شد که بهترین نمونه های دلاوری و قهرمانی را از خود به نمایش گذاشتند.
مقاومت بهترین گزینه برای آزادسازی فلسطین است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، این جنبش روز یکشنبه در بیانیه ای مطبوعاتی به مناسبت دومین سالروز انتفاضه قدس اظهار داشت که گزینه مقاومت بهترین و قوی ترین گزینه در کنار دیگر ابزارها و راهکارها برای آزاد سازی فلسطین و استرداد حقوق سلب شده ملت فلسطین است.

حماس بیان کرد که دشمن صهیونیستی همچنان به دنبال یهودی سازی قدس و تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی است که همه باید هوشیار بوده و به دفاع از آنها در برابر پروژه ها و توطئه های شوم دشمن برخیزند.

این جنبش ضمن اشاره به پیروزی بزرگ ملت فلسطین در قدس و مسجد الاقصی بر دشمن صهیونیستی، عموم ملت فلسطین را به دفاع از ساکنان قدس و نگهبانان مسجد الاقصی و جلوگیری از عملی شدن طرح تقسیم زمانی و مکانی این مکان مقدس فراخواند.

حماس در بیانیه خود تأکید کرد که وحدت و آشتی ملی، گامی در جهت تقویت ثبات و پایداری ملت فلسطین و تحقق اهداف و خواسته های مشروع و ملی آن است؛ این جنبش افزود: پیروزی بزرگ فلسطینیان در مسجد الاقصی جز با وحدت و همدلی تمامی طرف ها محقق نمی شد.
 
در پایان این بیانیه عموم ملت فلسطین به انتفاضه و خیزش سراسری علیه دشمن صهیونیستی فرخوانده شده اند؛ حماس تأکید کرد که ملت فلسطین برای تحقق اهداف و خواسته هایش دست به هر کاری می زند.
https://taghribnews.com/vdcf1vd0xw6dcma.igiw.html
مرجع : مرکز اطلاع رسانی فلسطین
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی