تاریخ انتشار۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب : 220996

فراخوان برگزاری تظاهرات "روز خشم" در فلسطین اشغالی

جنبش مقاومت اسلامی (حماس) از ملت انقلابی فلسطین در تمامی شهرها و روستاهای کرانه باختری خواست تا امروز به منظور حمایت از محمد القیق، خبرنگار اسیر فلسطینی به صحنه بیایند و راهپیمایی کنند.
فراخوان برگزاری تظاهرات "روز خشم" در فلسطین اشغالی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از فلسطین الیوم، جنبش مقاومت اسلامی (حماس) با صدور بیانیه‌ای خواستار برگزاری برنامه های متنوع و گسترده به منظور ابراز همبستگی با محمد القیق، خبرنگار اسیر فلسطینی شد.
 
در این بیانیه آمده است: دشمن صهیونیستی بهای رفتارهای ظالمانه خود علیه این اسیر را پرداخت خواهد کرد، هرگونه آسیب رساندن به سلامتی این اسیر موجب تشدید انتفاضه قدس می‌شود.
 
این جنبش تمامی رسانه‌های فلسطینی را به ابراز همبستگی با محمد القیق دعوت کرد و از دانشجویان دانشگاه‌های فلسطین خواست تا ندای محمد القیق، رئیس سابق شورای دانشجویان دانشگاه البیرزیت را لبیک گویند و به یاری او بشتابند.
 
همچنین گروه‌های ملی و اسلامی و باشگاه اسیران امروز به منظور اعلام همبستگی با این خبرنگار فلسطینی تظاهرات برگزار می‌کنند.
 
محمد القیق، خبرنگار اسیر فلسطینی، از 74 روز قبل در زندان رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذا زده است. در همین زمینه باشگاه اسیران فلسطینی در بیانیه‌ای از رسانه‌ها و خبرنگاران خواست تا در انتقال اطلاعات در مورد مساله این خبرنگار اسیر فلسطینی دقت کنند و نسبت به انتقال اطلاعات نادرست اجتناب کنند.
 
 فیحاء شلش، همسر محمد القیق تاکید کرد که وضعیت سلامتی همسرش با گذر زمان وخیم‌تر می‌شود. این وضعیت به دلیل ادامه اعتصاب غذای وی که در اعتراض به بازداشت اداری وی انجام شده است، بسیار خطرناک است.
 
در حال حاضر حدود 6800 فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی به سر می‌برند که 650 نفر از آنها در بازداشت اداری هستند و تعدادی از آنها در اعتراض به این امر دست به اعتصاب غذا زده‌اند.
https://taghribnews.com/vdcf1xd0vw6d01a.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی