تاریخ انتشار۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب : 271792

مراسم ختم قرآن مدرسه علوم دینی اهل سنت ربانیه چنارلی برگزار شد

همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و لیالی قدر، نودمین مراسم ختم قرآن مدرسه علوم دینی اهل سنت ربانیه چنارلی با حضور اقشار مختلف برگزار شد.
مراسم ختم قرآن مدرسه علوم دینی اهل سنت ربانیه چنارلی برگزار شد
به گزارش خبرگزاری تقریب از گلستان، در این مراسم که با حضور بیش از پنج هزار نفر از مردم مومن و متدین زن و مرد، در شب بیست و یکم  ماه رمضان برگزار شد دعا و نیایش خاص نماز ختم توسط علمای بزرگوار انجام شد.

در این مراسم «آخوند صلاح الدین گوگلان» مدیر مدرسه علوم دینی اهل سنت چنارلی از حضور همه مهمانان در این محفل نورانی تشکر و قدردانی کرد.

امام جمعه اهل سنت چنارلی نیز در این مراسم با تشکر از لطف مهمانان و حضور در مراسم ختم قرآن، فضایل و برکات شب های قدر را تشریح کرد.

«آخوند اسماعیل قدیری» با ذکر فضایل شخصیتی حضرت علی (ع) سالروز شهادت ایشان را به همه مسلمانان تسلیت گفت.

 امام جمعه اهل سنت چنارلی با محکوم نمودن حادثه تروریستی تهران، بر همدلی اقشار مختلف در برابر این گونه حوادث تاکید کرد و از تمامی مسئولین و دولت مردان کشور تقدیر و تشکر نمود.

نماینده مردم شرق استان گلستان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم ضمن تشکر از همدلی و همراهی مسئولان برای رفع مشکلات مردم گزارشی از اقدامات انجام شده در یکسال گذشته در حوزه انتخابیه خود را ارائه کرد.

« شهرام غراوی»  تاکید کرد: اراده و همت همه مسئولان نظام در جهت رفع مشکلات این منطقه قرار دارد و بر این اساس افق روشنی را برای آینده منطقه پیش بینی می کنیم.
https://taghribnews.com/vdcf1yd00w6deea.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی