تاریخ انتشار۲۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۹:۵۵
کد مطلب : 211897

خبرهایی از آخرین تحولات یمن

ادامه پیشروی ارتش و کمیته های انقلابی، قطع مسیر تدارکاتی تروریستها درتعز یمن و غرق شدن یک فروند شناور نظامی عربستان از جمله آخرین تحولات یمن است.
خبرهایی از آخرین تحولات یمن
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، نیروهای یمنی با ادامه پیشروی به سوی شهر "تعز" در مرکز این کشور و پس از تامین امنیت منطقه "نجد قسیم" و "المسراخ" بر منطقه "هیجه العبد" سیطره یافتند.
 
 در حالی که ارتش یمن در جبهه غرب و جنوب استان تعز به پیشروی خود ادامه می دهد، گروه های مسلح یکدیگر را به خیانت متهم کرده و مسوول شکست در برابر ارتش می دانند.  
 
با سیطره نیروهای یمنی بر منطقه هیجه العبد، راه تدارکاتی تروریست ها از منطقه جنوب تعز کاملا قطع شده است.  
 
بنابر این گزارش، درگیری در مرکز شهر در اطراف "کاخ"، "حی الروضه" و منطقه "الدحی" ادامه دارد و ارتش حلقه محاصره تروریست ها را به شدت تنگ کرده است. 
 
یکی از اعضای کمیته های انقلابی یمن گفت: نیروهای کمیته های انقلابی توانستند مرکز المسراخ را از تروریست های "داعش" و مزدوران خارجی پاکسازی کرده و امنیت منطقه نجد قسیم را تامین کنند.
 
ارتش یمن دهها تروریست را در نجد قسیم، الضباب و جبهه ذباب در ساحل غربی از پا در آورد، دو زره پوش را منهدم کرد، 3 زره پوش و شماری سلاح نیز از آنان به غنیمت گرفت. 

خبر دیگر این که ارتش و کمیته های مردمی یمن روز یکشنبه یک فروند شناور نظامی عربستان سعودی را در آب های ساحلی یمن مقابل بندر «المخا» در استان «تعز » مورد هدف قرار داده و غرق کردند.
یک منبع نظامی در استان تغز گفت: این قایق هدف یک فروند موشک قرار گرفت و منهدم شد.
 
مقام نظامی یمن بر ادامه حملات ارتش یمن علیه متجاوزان به خاک کشورش تاکید کرد.
 
تاکنون چندین فروند ناو و کشتی جنگی نیروهای ائتلاف تحت رهبری عربستان در آب های منطقه ای یمن هدف قرار گرفته و منهدم شده است.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdcf1yd0ew6dyca.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی