>> ​مشاور وزیر خارجه عربستان حزب‌الله لبنان را تهدید کرد | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۲۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب : 288587

​مشاور وزیر خارجه عربستان حزب‌الله لبنان را تهدید کرد

مشاور وزیر خارجه عربستان در امور کشورهای حوزه خلیج فارس، در توئیتر خود حزب الله لبنان را تهدید کرد.
​مشاور وزیر خارجه عربستان حزب‌الله لبنان را تهدید کرد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، ثامر سبهان که از مشاوران وزیر خارجه عربستان است و پیشتر هم سفیر این کشور در عراق بوده، در توئیتر خود با تهدید حزب الله لبنان بدون آنکه نامی از آن ببرد، گفت: عربستان دست کسی را که بخواهد آسیبی به کشور برساند، قطع خواهد کرد!
 
این توئیت به دنبال اعلام استراتژی جدید آمریکا از سوی دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور علیه ایران و همچنین پس از گذشت چند روز از اظهارات سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان منتشر می‌شود که عربستان و شخص سبهان را مورد حمله قرار داده بود.
 
وی در توئیتر خود نوشت: مطمئنا عربستان از سیاست‌های مبارزه با تروریسم حمایت می‌کند و همه کشورهای منطقه باید در مقابله با کشتار ملت‌ها و از بین بردن صلح داخلی متحد شوند.
 
در ادامه این توئیت آمده است: حزب الله و کسانی که آن را به حرکت درمی‌آورد انتظار نداشته باشند که اقداماتشان علیه عربستان و کشورهای حوزه حاشیه خلیج فارس بدون مجازات بماند.
 
روز یکشنبه سبهان و نصرالله وارد یک مشاجره شدند، سبهان به دنبال اعمال تحریم‌های جدید آمریکا علیه حزب الله، در توئیتی خواهان تشکیل ائتلاف بین‌المللی برای مقابله با حزب الله شد.
 
نصرالله نیز در سخنرانی خود در همان روز در واکنش به وی گفت: دستی که به سمت لبنان دراز شود قطع خواهد شد، هر دستی که باشد.
 
روز پنجشنبه، مجلس سنای آمریکا پیش‌نویس قانون تحریم‌ها علیه حزب الله را تصویب کرد.
https://taghribnews.com/vdcfccd0ew6dcta.igiw.html
مرجع : ایسنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی