تاریخ انتشار۲۶ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب : 198686
اسماعیل هنیه:

ما هرگز اسرائیل را به رسمیت نمی شناسیم/مقاومت فلسطینی به مردم فلسطین آبرو داد

اسماعیل هنیه با بیان اینکه ما هرگز با کشورهای عربی و اسلامی دشمنی نداریم، اظهار داشت: ما در این روز عید خواستار برقراری و بهبود دوباره روابط مان با کشورهای عربی هستیم.
ما هرگز اسرائیل را به رسمیت نمی شناسیم/مقاومت فلسطینی به مردم فلسطین آبرو داد
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) به نقل از شبکه القدس، "اسماعیل هنیه" از رهبران جنبش حماس طی سخنانی در نماز عید فطر در غزه گفت: مردان، زنان، کودکان و مجاهدان غزه همواره صبور و استوارند. در تک تک خیابان های غزه شهادت و جهاد موج می زند.

وی افزود: ما امروز نخستین سالگرد جنگ "العصف المأکول" را پشت سر می گذاریم. پیروزی که خداوند بزرگ به ما هدیه کرد و این پیروزی به دستان فرزندان شما تحقق یافت.

اسماعیل هنیه گفت: ما هرگز اسرائیل را به رسمیت نمی شناسیم و حتی از یک وجب از خاک فلسطین نیز چشم پوشی نمی کنیم، ما هرگز از حق راهبردی خود برای مقاومت علیه رژیم صهیونیستی دست برنمی داریم.

وی افزود: ما راه مقاومت و جهاد را پیدا کرده ایم. در کنار ما مذاکرات ادامه داشت که بیست سال طول کشید و نتیجه چیزی جز سردرگمی و رنج نبود. رژیم صهیونیستی در این بیست سال شهرک سازی را افزایش داد و به محاصره و یهودی سازی قدس به شدت ادامه داد.

اسماعیل هنیه افزود، مقاومت فلسطینی به مردم فلسطین آبرو داد و غزه را حفظ کرد. ما در این روز عید به وحدت ملی بر اساس شراکت پایبند هستیم که بتواند اعتبار مسئله فلسطین را برگرداند.

این رهبر حماس اظهار داشت: ما به روابط راهبردی با کشورهای عربی و اسلامی پایبند هستیم، ما با هیچ کشور عربی چه دور و چه نزدیک سر جنگ نداریم، با برادرانمان در کشورهای عربی خصومت نداریم، ما فقط با صهیونیستهای اشغالگر دشمن هستیم.

وی افزود: ما در هیچ کشور عربی مداخله نمی کنیم، ما امنیت و ثبات را برای آنها می خواهیم. ما هرگز با کشورهای عربی و اسلامی دشمنی نداریم. ما در این روز عید خواستار برقراری و بهبود دوباره روابط مان با کشورهای عربی هستیم.

وی افزود: ما بر احترام گذاشتن به روابطمان با جامعه بین المللی و گسترش آن تاکید می کنیم. ما از تلاش برای شکستن محاصره غزه استقبال می کنیم. همچنین از هر طرفی که راهپیمایی، تظاهرات و کنفرانس برای حمایت از غزه، قدس، اسرا و فلسطین برگزار می کند قدرانی می کنیم.

اسماعیل هنیه گفت، به اسرای فلسطینی درود و سلام می فرستم و می گویم بزودی آزادی شما فراخواهد رسید. ما بارها به طرف هایی که میانجیگری می کنند تاکید کرده ایم که هیچ مذاکراتی پیش از آزادی افرادی که در "تبادل اسرا" آزاد و سپس بازداشت شده اند در کار نخواهد بود. آنها بیش از 54 نفر را دوباره بازداشت کردند.
https://taghribnews.com/vdcfccdyvw6d1va.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی