تاریخ انتشار۱۶ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب : 197489
مشاور مقام معظم رهبري؛

مخالفت دولتها با ملتها به ویژه اعراب علت اصلی ناکامی مسلمین در آزادی فلسطین بوده است

علی اکبر ولایتی: مقاومت پيروز خواهد شد و جمهوري اسلامي ايران همچنان راه امام خميني و مقام معظم رهبري را درحمايت از مقاومت ادامه خواهد داد .
مخالفت دولتها با ملتها به ویژه اعراب علت اصلی ناکامی مسلمین در آزادی فلسطین بوده است

همايش فلسطين نماد مقاومت جهان اسلام ديشب در دانشکده پزشکي دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي برگزارشد. در اين همايش سخنرانان بر حمايت از قدس شريف و مردم مظلوم فلسطين تاکيدکردند. 

دکتر علي اکبر ولايتي مشاور مقام معظم رهبري نخستين سخنران اين همايش گفت: جمهوري اسلامي ايران به کمکهاي خود به فلسطينيان و مظلومان جهان و کسانيکه درخط مقاومت درمنطقه هستند ادامه خواهد داد.

آقاي ولايتي به تلاش مسلمانان به وي‍ژه اعراب براي آزادي فلسطين درسالهاي اخير اشاره کرد و گفت هماهنگ نبودن دولتها با ملتها علت اصلي شکست اين تلاشها بوده است.
رئيس مرکز تحقيقات استراتژيک  مجمع تشخيص مصلحت نظام  تنها کشور عربي ايستاده در برابر زياده خواهي هاي رژيم صهيونيستي را سوريه عنوان کرد و افزود: آنچه امروز سوريه دارد به عنوان غرامت پرداخت مي کند  مقاومتش در برابر قرارداد کمپ ديويد است.
آقاي ولايتي در ادامه به روند  حمايت ايران  از فلسطين پرداخت و گفت: از زماني که  امام خميني (ره) پرچم آزادي ايران را از يوغ طاغوت برافراشت در کنار آن  آزادي فلسطين را هم  مطرح کرد.

وي افزود: از زمان پيروزي انقلاب اسلامي کار نماديني که  در اولين  گام  صورت گرفت، اخراج ديپلمات هاي اسرائيلي و دادن سفارتخانه  آنها در تهران به فلسطيني ها بود.

ولايتي انقلاب اسلامي ايران را سرآغاز بيداري اسلامي برشمرد و گفت : اولين باري که  اسرائيلي ها در جهان اسلامي و عرب شکست خوردند از مقاومت جنوب لبنان بود و بعد از آن نيز شکست  غزه  را ديدند .

مشاور مقام معظم رهبري با بيان  اينکه  غزه 362 کيلومتر مربع وسعت و کمتر از دو ميليون نفر جمعيت دارد گفت: اين سرزمين  متراکم ترين  نقطه جهان است  و آنچه ما در سرزمين هاي خاورميانه تحت عنوان حمله به سوريه مي بينيم  براي شکستن  بيداري اسلامي و مقاومت بوده است  .

ولايتي گفت : آمريکا واسرائيل و کشورهايي که  بويي از دموکراسي نبرده اند  گروهي را  بپا کردند بنام داعش که روي خوارج را  سفيد کرده است و اين براي مخدوش کردن چهره اسلامي و شکستن کمر دولت مقاوم سوريه بود .

وي افزود : به خلاف آنچه گفته مي شود دولت سوريه خواهند ماند ، مقاومت  يمن ادامه خواهد يافت و آنچه  شکست خواهد خورد  سعودي ها و اسرائيلي ها هستند.

ولايتي گفت : مقاومت پيروز خواهد شد و جمهوري اسلامي ايران همچنان  راه امام خميني و مقام معظم رهبري را در حمايت از مقاومت  ادامه داده  و خواهد داد .

وي با بيان اينکه هيچ کشور و دولتي به اندازه ايران از فلسطين حمايت نکرده است افزود : سلاح هايي که مقاومت عليه اسرائيل بکار برده همگي با کمک  ايران  تهيه شده و هيچ کشور ديگري به آنها کمک نکرده است .

در ادامه این همایش حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی و حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی سخنرانی کردند.
 
https://taghribnews.com/vdcfcedy1w6d1ja.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی