تاریخ انتشار۴ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۹
کد مطلب : 281188
نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت:

لزوم كنار گذاشتن مسائل فرقه اي در حج / مساله فلسطين در جهان اسلام نبايد كمرنگ شود

نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت و سرپرست حجاج ايراني گفت: شعار محوري جمهوري اسلامي در موسم حج مبتني بر همبستگي اسلامي است و اعتقاد داريم با كنار گذاشتن مسائل فرقه اي، بايد متحد و يكپارچه در يك مسير براي اعتلاي اسلام تلاش كنيم.
لزوم كنار گذاشتن مسائل فرقه اي در حج / مساله فلسطين در جهان اسلام نبايد كمرنگ شود
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، حجت الاسلام والمسلمين سيدعلي قاضي عسكر در ديدار با هياتي از فلسطين ، افزود: دشمنان در سال هاي اخير مشكلاتي در جهان اسلام ايجاد كردند تا مساله فلسطين ميان امت اسلامي كمرنگ شود.
 
وي به ديدار كارگزاران حج و زيارت با رهبر معظم انقلاب پيش از عزيمت به حج اشاره كرد و گفت: توجه به همبستگي امت اسلامي و مساله فلسطين دو موضوع اصلي مورد تاكيد ايشان در اين ديدار بود كه به كارگزاران حج گوشزد شد.
 
نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت خاطرنشان كرد: رهبري تاكيد دارند مساله فلسطين اصلي ترين مساله جهان اسلام است و حوادث سال هاي اخير نبايد جهان اسلام را از اصلي ترين موضوع يعني فلسطين جدا كند.
 
حجت الاسلام والمسلمين قاضي عسكر ادامه داد: تندروي تكفيري ها و فجايعي كه داعش در چند سال اخير رقم زد،‌ خسارت هاي زيادي به جهان اسلام وارد كرد، هدف از اين جنايات آن بود كه هم چهره اسلام را خدشه دار كند و هم زمينه رشد آن را در دنيا از بين ببرد.
 
وي با بيان اينكه دشمنان از اتحاد امت اسلامي وحشت دارند و تلاش مي كنند اين اتحاد شكل نگيرد،‌ اضافه كرد: دانشمندان، علما و شخصيت هاي سياسي كشورهاي اسلامي و مذاهب مختلف بايد در كنار هم براي مقابله با اين فتنه ها چاره انديشي كنند.
 
وي تصريح كرد: البته اكنون بارقه اميد دوباره در ميان مردم زنده شده است و ما اميدواريم به وسيله خود ملت ها اين فتنه ها برچيده و مجددا بستر براي اتحاد امت اسلامي فراهم شود.
 
سرپرست حجاج ايراني با تاكيد بر اينكه تنها رژيم صهيونيستي از اين فتنه ها خرسند است و سود مي برد،‌ اظهاركرد: رژيم غاصب صهيونيستي احساس مي كند كه با درگير شدن كشورهاي منطقه در اين فتنه ها، ديگر كسي كاري به آنها ندارد.
 
حجت الاسلام والمسلمين قاضي عسكر افزود: اميدواريم مردم مظلوم فلسطين بتوانند با غلبه بر دشمن موفقيت هاي بزرگي در اين راه كسب كنند و به پيروزي نهايي نائل آيند.
 
وي تصريح كرد: اميدوار هستيم به بركت وجود نيروهاي مخلص فلسطيني، اين نهضت ديني و الهي به نتيجه برسد و ما يك روزي شاهد نابودي رژيم غاصب قدس باشيم.
 
نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت اضافه كرد: دشمنان تلاش مي كنند هر روز مساله جديدي براي مسلمانان ايجاد كنند و ما را از مساله اصلي يعني فلسطين جدا كنند و يقينا اگر فتنه تكفيري ها و داعشي ها هم تمام شود، باز هم مساله اي جديد به وجود مي آورند و ما نبايد در اين دام گرفتار شويم.
https://taghribnews.com/vdcfcyd0cw6dcya.igiw.html
مرجع : پايگاه اطلاع رساني حج
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی