تاریخ انتشار۱۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب : 261883

بیانیه علمای بحرین در واکنش به بازداشت عالم بحرینی

علمای بحرین در پی بازداشت شیخ محمد القشعمی و فرزندانش و تنی چند از بانوان و جوانان بحرینی به اتهام پناه دادن به جوانان انقلابی بیانیه ای صادر کردند.
بیانیه علمای بحرین در واکنش به بازداشت عالم بحرینی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، در این بیانیه آمده است: خداوند متعال مومنینی را که برادران مهاجر و مبارزشان را با فدای مال و جان خود در راه خدا یاری رسانند مقام بلند مرتبه ای بخشیده ، کسانی که هدفشان آزادی بشریت از جور بندگی و خضوع در برابر غیر خداوند و نجات زمین از فساد مفسدان و طغیان مستکبران است.
 
در ادامه این بیانیه آمده است: خداوند آنان را لایق همان نشانی دانسته که به مهاجرین و مبارزین عطا فرموده و آن نشان "مومنین حقیقی" ست و آنان را به "مغفرت و روزی بی حساب" وعده داده است. پس گوارا باد بر هر آنکه مسلمانی را از ظلم ظالمان و خشونت متجاوزان پناه داد.
 
در پایان این بیانیه تاکید شده است: از خوار شدن خود و اهل مان در درگاه الهی به حضرتش پناه میبریم، و افتخار مینماییم به هر مومنی که به هر بی پناهی که مورد ظلم و دشمنی  واقع شده پناه دهد ، و قاطعانه به ملت شریف مان ایمان داریم که از دایره ولایت الهی خارج نشده و سبب قطع ولایت خود با خداوند و مومنین با عدم پناه دادن به پناه جویان نخواهند بود.
 
شیخ محمد صالح القشعمی از روحانیان شیعه بحرین و دو فرزند وی چندی است به دلایل واهی در بازداشت بسر می برند و تحت شکنجه رژیم آل خلیفه قرار دارند.
 
https://taghribnews.com/vdcfcyd0mw6dvca.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی