تاریخ انتشار۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 281485
مدیر کل امور بانوان مجمع جهانی تقریب:

استان گلستان آئینه تمام نمای وحدت و همدلی در کشور است/نظام سلطه امنیت را از بلاد اسلامی ربوده است

تنا - استان گلستان
مدیر کل امور بانوان مجمع جهانی تقریب، گفت: با توجه به اینکه استان گلستان آئینه تمام نمای وحدت و همدلی در کشور محسوب می شود، بحث تقریب مذاهب اسلامی در این منطقه از کشور در حد عالی مشهود است.
استان گلستان آئینه تمام نمای وحدت و همدلی در کشور است/نظام سلطه امنیت را از بلاد اسلامی ربوده است
به گزارش خبرگزاری تقریب از گرگان، «عفت شریعتی» در نشست تخصصی جمعیت بانوان فرهیخته گلستان در سازمان تبلیغات اسلامی گلستان، اظهار کرد: همکاری و مساعدت پیروان همه فرق و مذاهب اسلامی در استان گلستان تقریب را ایجاد می کند و تکلیف دشمنان و مستکبران عالم را نیز مشخص می کند.

به گفته وی؛ این استان با داشتن مردان و زنان فرهیخته و تقریبی کمک فراوانی به ایجاد وحت و انسجام در سایر نقاط کشور می کند.

مشاور دبیر کل مجمع جهانی تقریب، جمعیت بانوان فرهیخته را سرمایه ای برای نظام اسلامی عنوان کرد و تصریح کرد: جمهوری اسلامی از همان ابتدا با حضور و همت بانوان انقلابی مسیر را طی کرد و اکنون به این نقطه ثبات و پایداری رسیده است.

وی، افزود: امروز ایران اسلامی پشتوانه ملت های مسلمان است که به ایران به عنوان یک سرمایه معنوی و مقتدر نگاه می کنند.

به گفته وی؛ با پشتوانه ایران اسلامی امروز شاهد عظمت مسلمانانی هستیم که سال های سال زیر یوغ استکبار بودند.

شریعتی با اذعان بر اینکه آمریکای جهانخوار و صهیونیسم غاصب، تروریسم بین المللی را ایجاد کرده اند، ابراز کرد: نظام سلطه امنیت را از بلاد اسلامی ربوده است اما دست و قهر الهی پشتیبان مردمان مسلمان است و انتقام مظلومان را از ظالمان خواهد گرفت.

وی، ادامه داد: بر کسی پوشیده نیست که داعش و همه گروه ها و جریان های تکفیری و الحادی میوه ملعون و خبیث استکبار جهانی هستند.

به گفته وی؛ رهنمودها و میراث گرانقدر امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری
درباره روز جهانی قدس و هفته وحدت دستمایه آرامش بخش مسلمین است.

مدیر کل امور بانوان مجمع جهانی تقریب با بیان اینکه این مجمع برای جذب استعدادهای فرهنگی و اجتماعی بانوان همیشه آماده است، گفت: مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی نیازمند همکاری و تعامل پیروان همه مذاهب و ادیان توحیدی است.

وی، افزود: بانوان نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند به همین خاطر مشارکت آنان در برنامه های تقریبی خیلی موثر است.

از ظرفیت بانوان در برنامه های تقریبی استفاده شود

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان نیز در این نشست، گفت: بانوان توانمندی ها و قابلیت های فراوانی دارند که از آنها باید در راستای برنامه های تقریبی بهره برد.

«حجت الاسلام علی اکبر سایری» افزود: با توجه به روحیه پیگیری و جدیت که در بانوان سراغ داریم اگر از ظرفیت آنها در اجرای برنامه های فرهنگی و تقریبی کمک گرفته نشود قطعا موفق نخواهیم بود.

به گفته وی؛ موفقیت در تهیه، تدوین و برگزاری برنامه های فرهنگی و اجتماعی جامعه نیازمند انسجام و مشارکت بانوان در همه امور جامعه است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به مناسبت ها و مراسمات زیادی که در دین مبین اسلام است، اظهار کرد: این مناسبت ها یک فرصت و غنیمت برای همه مسلمانان است که در ادیان دیگر کمتر وجود دارد.

وی، ادامه داد: وجود مناسبت های مذهبی و ملی در اسلام و ایران این دین و نظام را بیمه خواهد کرد.

به گفته وی؛ از وجود این مناسبت ها برای اعتلای فرهنگ اسلام و اهل بیت(ع) استفاده لازم به عمل آید.

حجت الاسلام سایری، خاطر نشان کرد: دشمن از طریق شبکه های مجازی و اینترنتی در حال توطئه علیه اسلام و نظام است و ما باید با استفاده از تمامی ظرفیت ها و توانمندی های موجود نقشه های آنان را خنثی نماییم.
https://taghribnews.com/vdcfcyd0tw6dcja.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی