تاریخ انتشار۲۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب : 272070

​بازتاب حملات موشکی ایران به مقر داعش در رسانه‌های چین

رسانه های گروهی چین روز دوشنبه گزارش کردند که واحدهای هوا فضای سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران تروریست ها را با موشک در دیرالزور سوریه هدف قرار داده و مواضع آنها را نابود کردند.
​بازتاب حملات موشکی ایران به مقر داعش در رسانه‌های چین
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "شین هوا" خبرگزاری رسمی چین در گزارشی نوشت: ایران این حملات را بر اساس بیانیه منتشرشده به تلافی حملات مرگبار تروریستی هفته گذشته در تهران انجام داد و هدفش تروریست های تکفیری بوده است.
 
این گزارش حاکی است که ایران این حملات موشکی کم سابقه به خارج از مرزهایش را از استان های غربی کرمانشاه و کردستان انجام داده است.
 
تارنماهای رسانه های چینی انگلیش نیوز، چایناارگ، گلوبال تایمز و تلویزیون چین هم در بخش های مختلف خبری و نوشتاری و تصویری خود آورده اند که ایران با این حمله موشکی موفق به از بین بردن شمار زیادی از تروریست ها شده است.
 
گزارش ها یادآور می شود، ایران توانسته است مقرهایی از تروریست ها را به همراه ادوات، تجهیزات و تسلیحات آنها هدف قرار داده و نابود کند.
 
رسانه های چین افزوده اند که نیروی هوا و فضای سپاه پاسداران که این حملات موشکی به تروریست ها را انجام داده تاکید کرده است که هر حمله تروریستی به ایران را با قدرت و اقتدار پاسخ خواهد داد.
 
خبرگزاری شین هوا گزارش کرده است که در حملات ماه جاری در تهران تروریست های داعش دست کم جان 17 نفر را گرفتند.
 
 
https://taghribnews.com/vdcfe0d0xw6dexa.igiw.html
مرجع : ایرنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی