تاریخ انتشار۲۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب : 182179

حضور پرشور اهل سنت خراسان شمالی در راهپیمایی روز ۲۲بهمن

ترکمن های اهل سنت بجنورد با حضور تاریخی و با شکوه، در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن همدوش و همراه با ملت بزرگ ایران اسلامی حماسه ای دیگر خلق کردند و ضمن تجدید بیعت و میثاق دوباره با آرمان‎های نظام، امام راحل و رهبر معظم انقلاب، حمایت همه جانبه خود را از مواضع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به گوش جهانیان فریاد زدند.
حضور پرشور اهل سنت خراسان شمالی در راهپیمایی روز ۲۲بهمن
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تقریب (تنا) از بجنورد،علماء، روحانیون وائمه جماعات اهل سنت بجنورد با حضور پرشور وگسترده ،دوشادوش دیگر اقشار غیور کشورمان در راهپیمایی سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رنگین کمانی زیبا از اتحاد وحدت ملی را به نمایش گذاشتند وبا سردادان شعارهای، "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر صهیونیست"،"این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده"، "خامنه ای خمینی دیگر است"،"بنیانگذار این روز روح الله روح الله"،" ۲۲بهمن ماه یوم الله یوم الله" ضمن محکوم کردن توطئه های استکبار به سرکردگی آمریکا، به جهانیان و به خصوص دشمنان انقلاب و نظام ثابت کردند که همچون گذشته در تمام صحنه های انقلاب حضور دارند و هیچوقت حمایت های همه جانبه خود را از دستاوردهای انقلاب اسلامی برنخواهند داشت و همواره پیرو راه امام وشهدای عزیز میهن اسلامی هستند. 

مردم ولایت مدار بجنورد اعم از(کرد، ترک، ترکمن، فارس و...) در حالی که پرچم‌های سه رنگ کشورمان و همچنین تصاویر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری را در دست داشتند، با مشت های گره کرده و با سردادن شعارهایی همچون، "الله اکبر"،"مرگ برآمریکا"، "مرگ براسراییل"، ضمن ابراز برائت از استکبار جهانی، بار دیگر به جهان اعلام داشتند که در پاسداری و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن تا پای جان ایستاده‌اند. 

گروههای مختلف مردم شهرستان بجنورد اعم از پیر وجوان ،کارمند،کارگر ،کشاورز، دانشجو، دانش آموز و ... متحد و یکپارچه با حضور در این رخداد عظیم ملی به میدان آمدند ، تا برگ دیگری بردفتر حماسه ها و افتخارات ایران اسلامی بیافزایند و در این راهپیمایی حماسی، عزت و شرف و اقتدار ملی خود اثبات کردند و پاسخ قاطع و کوبنده‌ای به دشمنان جهانی دادند.

پیروزی انقلاب اسلامی ایران نشأت گرفته از اتحاد ملت ایران است
امان دردی آخوند یزدانی" امام جماعت مسجد حنفیه اهل سنت بجنورد در حاشیه این راهپیمایی به خبرنگار تقریب گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران نشأت گرفته از اتحاد ملت ایران است، چراکه در سال ۵۷، ملت ایران همه با هم خواستند حکومت ستمشاهی از ریشه ساقط و سرنگون بشود.

آخوند یزدانی تصریح کرد: امام راحل که هیمنه استکبار جهانی را درهم شکست و احیاگر اسلام ناب بود و به مسلمین عزت بخشید،امام خمینی (ره) شخصیتی بود که توانست توجه جهانیان خصوصا مکاتب غیراسلامی را به اسلام جلب کند و درس زیربار ظلم نرفتن و ستیزه جویی با ظالم را به ما یاد دهد.

وی بابیان اینکه ۲۲بهمن، روز بزرگی در تاریخ ملت ایران است، تصریح کرد:۲۲ بهمن ماه، روزی خجسته است معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) با قدرت در برابر طاغوتیان ایستاد و اجازه نداد این سرزمین حقارت را تحمل بكند.

امام جماعت مسجد ابوحنیفه اظهارداشت: امروز علما و روحانیون اهل سنت بجنورد، با حضور در این راهپیمایی باشکوه به دشمنان انقلاب اسلامی ثابت کردند که هموراه مدافع نظام و انقلاب ورهبری هستند و هرگونه توطئه و دسیسه را از سوی دشمنان با وحدت و اتحاد ملی خنثی خواهند کرد.

گزارش ها از دیگرنقاط خراسان شمالی، همچنان حاکی است که ترکمن های سنی مذهب این استان با حضور گسترده و چشمگیر در شهرستان های مانه و سملقان و راز و جرگلان با در دست گرفتن تمثال حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری و پرچم سه رنگ انقلاب اسلامی، حمایت همه جانبه خود را از مواضع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به گوش جهانیان فریاد زده اند.

گفتنی است این راهپیمایی با حضور مردم ولایت مدار وهمیشه در صحنه شهرستان بجنورد از میدان شهدای این شهرستان آغاز و تا مصلی بزرگ حضرت امام خمینی(ره) خاتمه یافت.
https://taghribnews.com/vdcfe0dy1w6dcya.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی