تاریخ انتشار۲۳ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱:۳۲
کد مطلب : 283672

پیوستن عضو کمیته امر به معروف عربستان به داعش

یکی از اعضای سابق کمیته امر به معروف و نهی از منکر عربستان سعودی با اشاره به تناقضات و کذب بودن ادعاهای مقامات دینی رژیم آل سعود در مسائل دینی، دلیل پیوستن خود به داعش را بیان میکند.
پیوستن عضو کمیته امر به معروف عربستان به داعش
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، این عضو سابق کمیته امر به معروف و نهی از منکر عربستان سعودی  می گوید: در مورد کمیته ای که نامش را امر به معروف و نهی از منکر گذاشته اند مخصوصا در حرم مکی، باید بگویم که من در زمان حج در آنجا کار میکردم. آنها هیچ چیزی به جز اختلاط زنان و مردان را منکر نمی دانستند. ولی آرایش زنان، منکر محسوب نمی شد و به ما دستور داده بودند که مانع آن نشویم. بزرگترین معروف، دعوت مردم به توحید و انکار شرک است؛ اما به ما دستور داده بودند که کاری به  شرک دیگران نداشته باشیم.
 
گفتگوی ادیان از آشکارترین منکراتی است که دولت ال سعود آن را حمایت می کرد. گفتگوی ادیان بر اساس از بین بردن تولی و تبری و نابودی جهاد در راه خدا، محبت نسبت به کفار امریکایی و دشمنی با دیگر اعراب مسلمان به جز حکومت آل سعود بنا شده است.آیا هیئت امر به معروف و نهی از منکر، مانع این منکر  آل سعود شده است؟

علمای عربستان به دو دسته تقسیم می شوند: آنان که از تصمیمات آل سعود حمایت و دفاع می کنند و آنان که از ترس از دادن دفتر، حقوق و خودروهایشان و از ترس به زندان افتادن سکوت پیشه کرده اند. و جر در مخالفت با مجاهدین سخنی نمی گویند.
 
https://taghribnews.com/vdcfemd00w6dcva.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی