تاریخ انتشار۱۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۱
کد مطلب : 216775
خبرهایی از سوریه/

دستاوردهایی دیگر از موفقیتهای ارتش سوریه / هدیه تروریستهای در آستانه سال جدید میلادی به مسیحیان سوریه

ارتش سوریه پنجشنبه اعلام کرد: ارتش و نیروهای مقاومت کنترل روستای الصمدانیه درحومه قنیطره واقع در جنوب سوریه را به دست گرفتند.
دستاوردهایی دیگر از موفقیتهای ارتش سوریه / هدیه تروریستهای در آستانه سال جدید میلادی به مسیحیان سوریه
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، ارتش سوریه و نیروهای مقاومت پس از درگیری با تروریستها و از بین بردن تجمع آنها در این روستا کنترل آن را به دست گرفتند.

منابع ارتش سوریه همچنین گزارش دادند که نیروی هوایی ارتش سوریه پایگاهها و تجهیزات گروه تروریستی موسوم به «جیش الاسلام» را در «دوما» واقع در غوطه شرقی دمشق منهدم کرد.

براساس این گزارش، این نیروها همچنین پایگاهها و مواضع گروههای تروریستی را در «دیرحافر»،«الباب» و «المریعیة» را درحومه های حمص، حلب و دیرالزور را هدف قراردادند. این نیروها همچنین با هدف قراردادن مخفیگاههای گروههای تروریستی در «کفر زیتا» «مورک» «تلول الحمر» و «اللطامنه» در حومه حماه خسارت های جانی و مالی زیادی را به این گروهها واردکردند.

همچنین یگان هایی از ارتش سوریه نیز پایگاههای گروههای تروریستی در «حاره البجابجه»، «حاره البدو» و «جمرک القدیم» در منطقه درعا درجنوب سوریه را منهدم کردند. ارتش و نیروهای مردمی سوریه از چند ماه پیش تاکنون در حمله های زمینی و هوایی خود به مناطق تحت کنترل گروه های تروریستی پیشروی های زیادی داشته و مناطق وسیعی را درحومه حلب، حمص و لاذقیه به کنترل خود درآورده اند.

خبر دیگر این که در عملیات تروریستی داعش در سه رستوران شلوغ استان حسکه سوریه همزمان با جشن های سال نو میلادی ، 16 نفر کشته و 35 نفر به شدت مجروح شدند.
انفجارها در رستوران هایی که به مناسبت سال نو میلادی پر از مشتری بودند روی داد.

شهرحسکه مرکز استانی به همین نام و در شمال خاوری سوریه قراردارد. رود فرات از میان این منطقه گذر می‌کند. در این منطقه اقوام مختلفی از جمله عرب‌ها، ارمنیها، کردها و سریانیها زندگی می‌کنند.
 
https://taghribnews.com/vdcfevd0tw6dyea.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی