تاریخ انتشار۲۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۷
کد مطلب : 271675
رئیس انجمن علمای پاکستان در کراچی:

هدف تمامی حرکات تروریستی منحرف کردن توجه جهانیان از مسئله فلسطین است

رئیس انجمن علمای پاکستان در کراچی تاکید کرد: امروز هدف تمامی حرکات تروریستی که سعی در سیاه نمایی چهره اسلام را دارد, بیش از هر چیز منحرف نمودن توجه جهانیان از مسئله فلسطین است.
هدف تمامی حرکات تروریستی منحرف کردن توجه جهانیان از مسئله فلسطین است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، علامه قاضی احمد نورانی صدیقی , رئیس انجمن علمای پاکستان در کراچی با بیان این مطلب افزود: عملیات تروریستی ای که با نام داعش، القاعده، النصره یا با نامهای ساختگیِ دیگر است در اصل در ذیلِ توطئه های صهیونیستی انجام می گیرد.هر کشوری هم که برای کمک به ملت مظلوم فلسطین پیش قدم شود به جنگ داخلی و تباهی دچار می شود.در سوریه نهضتهای آزادی خواه فلسطین به همراه حماس موفق شده بودند و از آنجا هم صدا با مردم فلسطین می شدند در نتیجه جنگ داخلی در سوریه راه افتاد.
 
رئیس انجمن علمای پاکستان در کراچی در ادامه بیان داشت: مشکلات مسئله فلسطین که به دلیل سکوت سران حکومتها همچنان ادامه دارد حس انسان دوستی جهانی را به درد آورده است این در حالی است که هنگام صحبت از فلسطین تمام سازمانهای مدعی دموکراسی,حقوق بشر و ارزشهای مدنی سکوت کرده و حمایت و کمک به رژیم اشغالگر قدس را سرلوحه اعماشان قرار می دهند.
 
وی افزود: در لبنان هم همین توطئه های صهیونیستی صورت گرفت؛ و دولتهایی که به حمایت از فلسطین برخاستند محکوم به سکوت شدند . حال در مورد قطر نیز همین توطئه ها ادامه دارد . در این توطئه ها آمریکا و هم پیمانانش سهیم هستند که هدفشان برپاداشتن اسرائیل به هر صورت ممکن است . آیا کسی هست که بپرسد در کنفرانس ریاض برای حل مشکلات فلسطین هیچ صحبتی نشد؟ 
 
وی گفت که در حقیقت تمام مسلمانان جهان در پشت یک خط درمقابل صهیونیست ایستاده اند و حکومتهای آنان در طرف دیگر آن خط در نقش حامیان آمریکا هستند ,آیا خونِ در حال جاری شدن فلسطینیان تا این اندازه ارزان است که برای آن حتی اعتراض نیز نمی توان کرد ؟ آن روز دور نیست که اسرائیل نابود خواهد شد و ملت مظلوم بی خانمان فلسطین به خانه هایشان باز خواهند گشت .
 
https://taghribnews.com/vdcfeyd0tw6deva.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی