تاریخ انتشار۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 269641
در پیام تبریک به سید حسن نصرالله؛

لاریجانی: ماهیت رژیم صهیونیستی تهدیدی برای ملت های منطقه و بشریت است

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به دبیرکل حزب الله لبنان، تنها راه دستیابی به آرمان امت اسلامی در آزادی فلسطین را ایستادگی و مقاومت دانست و گفت: ماهیت تجاوزگرانه و نژادپرستانه رژیم صهیونیستی همواره تهدیدی برای بشریت و ملت های منطقه بوده و خواهد بود.
لاریجانی: ماهیت رژیم صهیونیستی تهدیدی برای ملت های منطقه و بشریت است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، در پیام علی لاریجانی به سید حسن نصرالله آمده است: خرسندم فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند دلاورمردان مقاومت اسلامی را در آزادسازی جنوب لبنان از اشغال رژیم متجاوز صهیونیستی صمیمانه به جنابعالی و ملت حماسه ساز لبنان تبریک و تهنیت گویم.
 
وی افزوده است: پیروزی های متعدد مقاومت اسلامی علیه رژیم صهیونیستی به روشنی نشان می دهد، تنها با همدلی، همبستگی و ایستادگی می توان به آرمان های بلند امت اسلامی در آزادی سرزمین های اشغالی فلسطین دست یافت.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرده است: بی تردید، انسجام و وحدت گروه های مختلف لبنان، آینده روشنی را فراروی ملت غیور لبنان و مقاومت اسلامی رقم خواهد زد.
 
لاریجانی در این پیام، از درگاه خداوند قادر و متعال سلامت، سربلندی و سرافرازی روزافزون دبیرکل حزب الله لبنان، رزمندگان مقاومت، دولت و ملت بزرگ آن کشور را مسالت کرده است.
 
رژیم صهیونیستی در سال 1982 به لبنان حمله کرد و جنوب این کشور را به اشغال خود در آورد اما در 25 می سال 2000 و پس از 18 سال، با مقاومت نیروهای مردمی حزب الله لبنان مجبور به عقب نشینی و خروج از جنوب لبنان شد.
 
 
https://taghribnews.com/vdcfj1d0yw6dvva.igiw.html
مرجع : ایرنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی