تاریخ انتشار۲۰ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۴
کد مطلب : 237745

شهادت یک مبارز فلسطینی در اثر ریزش تونل مقاومتی در شمال غزه/رژیم صهیونیستی درصدد ساخت 169 واحد مسکونی جدید در قدس

یک مبارز فلسطینی صبح امروز یکشنبه در اثر ریزش تونل مقاومتی در شمال نوار غزه به شهادت رسید.
شهادت یک مبارز فلسطینی در اثر ریزش تونل مقاومتی در شمال غزه/رژیم صهیونیستی درصدد ساخت 169 واحد مسکونی جدید در قدس
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "ابراهیم حسن مصری" از مبارزان مقاومت در اثر ریزش تونل مقاومتی به شهادت رسید و پیکر بی جان وی به بیمارستان انتقال یافت.

گفتنی است که تونل های مقاومتی یکی از کارآمدترین شیوه های مبارزاتی گروه های مقاومت فلسطین در نوار غزه و به ویژه گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" است که خواب راحت را از چشمان صهیونیست ها ربوده و رژیم صهیونیستی با وجود سرمایه گذاری های هنگفت و توسل به شیوه های مختلف موفق به مقابله با آنها و متوقف کردن روند احداث این تونل ها نشده است.

خبر دیگر اینکه، جنبش صهیونیستی "صلح اکنون" که در زمینه نظارت بر شهرک سازی رژیم صهیونیستی فعالیت دارد، تأکید کرد که این رژیم درصدد ساخت واحدهای مسکونی بیشتر برای صهیونیست ها در قدس اشغالی است.

این جنبش در بیانیه ای تصریح کرد که دولت رژیم صهیونیستی به زودی 169 واحد مسکونی جدید برای یهودیان در شرق قدس احداث خواهد کرد.

این در حالی است که دفتر ملی دفاع از سرزمین و مقابله با شهرک سازی اعلام کرد: دولت رژیم صهیونیستی به تازگی تصمیم به ساخت 800 واحد مسکونی برای شهرک نشینان اسرائیلی در قدس شرقی و در اطراف آن گرفت که 560 واحد در شهرک معالیه آدومیم در نزدیکی قدس و 140 واحد در راموت و 100 واحد در شهرک های یهودی هارحوما و بسگات زئیف احداث خواهد شد.

وزارت دارایی رژیم صهیونیستی نیز در همین راستا از دولت خواسته است که برای حفظ امنیت شهرک نشینان صهیونیست در شرق شهر اشغالی قدس بودجه اضافی 14.5 میلیون شیکلی (تقریبا 4 میلیون دلاری) در نظر بگیرد.
https://taghribnews.com/vdcfjed0tw6dmea.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی