تاریخ انتشار۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۸:۲۱
کد مطلب : 257941
رئیس ستاد توسعه و بازساری عتبات عالیات آذربایجان غربی:

اهل سنت آذربایجان غربی در توسعه عتبات عالیات مشارکت چشمگیری دارند

رئیس ستاد توسعه و بازساری عتبات عالیات آذربایجان غربی گفت: اهل سنت آذربایجان غربی در بازسازی و توسعه عتبات عالیات مشارکت عمده و چشمگیری دارند.
اهل سنت آذربایجان غربی در توسعه عتبات عالیات مشارکت چشمگیری دارند
به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، سید حسن حسینی روز دوشنبه در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: محبت اهل سنت شافعی مذهب استان به اهل بیت بی نظیر است و شاهد کمک های نقدی خوبی برای بازسازی و توسعه عتبات عالیات از مردم اهل تسنن هستیم.

وی با تاکید بر اینکه اهل سنت استان آذربایجان غربی از دوستداران اهل بیت(ع) هستند، افزود: گروهای تکفیری  و انحرافی تمام هم و غمشان برای از بین بردن قبور و زیارتگاه اهل بیت است و برای اینکار هزینه های زیادی می کنند.

حسینی اظهار کرد: در شرایط حاضر 95 درصد بازسازی عتبات عالیات به پایان رسیده و بحث توسعه مطرح است که ستاد توسعه و بازساری عتبات عالیات آذربایجان غربی برای مشارکت 90 میلیارد ریالی در توسعه دو صحن در کربلا و نجف اشرف در مدت دو سال آینده متعهد شده است.

به گفته وی این مبلغ از محل کمک های مردمی در ساخت یک هزار متر مربع از صحن عقیله بنی هاشم در کربلا به مبلغ 40 میلیارد ریال و یک هزار مترمربع از صحن حضرت زهرا (س) در نجف اشرف به مبلغ 30 میلیارد ریال هزینه می شود.

حسینی با بیان اینکه 20 میلیارد ریال نیز برای زیرسازی و آسفالت ۲ کیلومتر از اطراف حرم امامین عسکریین(ع) از سوی ستاد استان هزینه می شود، تصریح کرد: صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف دارای 45 درصد، توسعه کاظمین 36 درصد، توسعه بخش عمران در شهر سامرا 84 درصد و در توسعه صنعتی دارای 65 درصد پیشرفت فیزیکی است.

رئیس ستاد توسعه و بازساری عتبات عالیات آذربایجان غربی گفت: مردم آذربایجان غربی می توانند برای مشارکت در توسعه صحن عقیله بنی هاشم در کربلا وصحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف مبالغ و نذورات خود را به شماره حساب 0103033535007 به نام ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات نزد بانک ملی واریز کنند.

ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات از سال 82 در کشور و از سال 83 نیز در استان آذربایجان‌غربی تشکیل شده است و به صورت مستقل و هیئت امنایی اداره می‌شود.
 
https://taghribnews.com/vdcfjed0yw6dt1a.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی