تاریخ انتشار۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۴۲
کد مطلب : 164449
استاد دارالعلوم مکی زاهدان:

سکوت مجامع بین الملل در قبال جنایات اسراییل محکوم است

تنا- اختصاصی
استاد دارالعلوم مکی اهل سنت زاهدان گفت: سکوت خفت بار مجامع بین الملل و مدافعان ظاهری حقوق بشر در قبال جنایات هولناک اسراییل علیه مردم مظلوم غزه محکوم است.
سکوت مجامع بین الملل در قبال جنایات اسراییل محکوم است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) از سیستان و بلوچستان، مولوی عبدالمجید شه بخش در گفتگو با خبرنگار تقریب در زاهدان اظهار داشت: متاسفانه امروز رژیم غاصب صهیونیستی هر جنایتی که دوست دارد مرتکب می شود و هیچ صدایی از تریبونهای مدافع حقوق بشر و سازمان ملل شنیده نمی شود در حالی که اگر کوچکترین تعرضی به اسراییل و اربابان غربی آن بشود، فریاد اعتراض و محکومیت این نهادهای به ظاهر حقوق بشری گوش فلک را کر می کند.

وی افزود: در ایام مبارک ماه رمضان که ماه رحمت و مهمانی خدا است، شاهد کشتار و قتل عام زنان و کودکان و مردم بی پناه غزه هستیم که با زبان روزه به شهادت می رسند و متاسفانه حتی از امدادرسانی اولیه به آنان ممانعت می شود.

مدرس حوزه دارالعلوم مکی اهل سنت زاهدان ادامه داد: اختلافات قومی و مذهبی در برخی بلاد اسلامی به ویژه کشورهای حاشیه و همسایه فلسطین و درگیری آنان با جنگهای داخلی موجب سوء استفاده اسراییل جنایتکار شده و چون احساس می کند فلسطینیان مظلوم حامی و مدافعی ندارند از هوا و زمین و دریا حملات وحشیانه خود را به مردم مظلوم غزه آغاز کرده است.

وی ادامه داد: در این شرایط خطیر که دشمنان اسلام بیش از پیش عزمشان را در ضربه زدن به امت اسلام جزم کرده اند بر همه مسلمین عالم لازم است در حد توان از حمایت مردم بی پناه غزه دریغ نکنند و با حضور گسترده در روز جهانی قدس فریاد محکومیت علیه جنایات بی شرمانه اسراییل را سر بدهند.

مولوی شه بخش تاکید کرد: بدون شک حضور گسترده همه اقشار مسلمین در راهپیمایی روز قدس که یادگار امام راحل (ره) می باشد موجب تقویت همبستگی امت اسلامی خواهد بود.
https://taghribnews.com/vdcfjjdy1w6dvja.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی