تاریخ انتشار۷ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب : 164944

شمار شهدای غزه به ۱۱۲۰ تن رسید/هشدار بان کی مون درباره اوضاع غزه

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد بر اثر حمله صبح روز سه شنبه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه ۲۳ فلسطینی شهید شدند و بدین ترتیب شمار قربانیان غزه از ابتدای تجاوز رژیم صهیونیستی تاکنون به یک هزار و ۱۲۰ شهید و شش هزار و ۶۰۰ زخمی رسید.
شمار شهدای غزه به ۱۱۲۰ تن رسید/هشدار بان کی مون درباره اوضاع غزه
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا)، "اشرف قدرت" سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین گفت: بر اثر این حمله ۵۰ تن دیگر زخمی شدند.

بر اثر حمله صبح روز سه شنبه رژیم صهیونیستی به منزلی در اردوگاه بریج در نوار غزه ۱۱ فلسطینی شهید و۱۰ تن دیگر زخمی شدند که بیشتر آنها را کودکان و زنان تشکیل می دادند همچنین دو فلسطینی در حمله رژیم صهیونیستی به شهر غزه کشته شدند.

براساس این گزارش، نیمه شب گذشته بر اثر بمباران منزلی در شهر رفح جنوب نوار غزه توسط جنگنده های رژیم صهیونیستی هفت فلسطینی از خانواده ابو زید کشته شدند.

بان کی مون نسبت به خطرناک بودن اوضاع غزه هشدار داد
"بان کی مون" دبیر کل سازمان ملل بار دیگر ضمن هشدار نسبت به خطرناک بودن اوضاع کنونی نوار غزه گفت: با نگرانی گزارشهای اوضاع نوار غزه را که در آن هزاران تن از اهالی این منطقه مجبور به ترک خانه هایشان شدند، پیگیری می کنم.

دبیر کل سازمان ملل در بیانیه ای که شب گذشته به وقت نیویورک صادر کرد، افزود: در صورت صحت این گزارشها آنها می تواند آثار مخرب بشری بر ساکنان محاصر شده مناطق نوار غزه به ویژه کسانی که عملا طی چند روز گذشته با فاجعه بزرگی روبرو شدند داشته باشد.

دبیرکل سازمان ملل افزود: دفاتر سازمان ملل در غزه در حال حاضر منابع لازم را برای امداد رسانی به غیرنظامیان آسیب دیده در اختیار ندارد.

وی از طرفهای درگیر خواست از شدت عمل خودداری کنند وتاکید کرد در حال حاضر ضروری است.

وی در حمایت از رژیم صهیونیستی، پاسخ موشکی گروههای فلسطینی به تجاوز رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و بر اهمیت پایان دادن به اعمال خشونت آمیز تاکید کرد.

محکوم کردن مدافعان فلسطین توسط دبیرکل سازمان ملل در حالی است که بان کی مون، حملات گسترده هوایی، دریایی و زمینی رژیم صهیونیستی به مردم بی دفاع غزه را نادیده گرفته است.
https://taghribnews.com/vdcfjjdyjw6dv1a.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی