تاریخ انتشار۳۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب : 276049
در «جمعه خشم»؛

صدها فلسطینی نماز صبح خود را در ورودی‌های مسجدالاقصی اقامه کردند

پس از تجازوهای اخیر رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی و کار گذاشتن گیت‌های تردد در ورودی‌های این مسجد، صدها فلسطینی اقدام به اقامه نماز صبح در «باب‌الاسباط» کردند.
صدها فلسطینی نماز صبح خود را در ورودی‌های مسجدالاقصی اقامه کردند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) ، صدها فلسطینی نماز جمعه (امروز) صبح خود را در منطقه «باب‌الاسباط» و در برابر ورودی‌های مسجدالاقصی اقامه کردند و اینگونه به کار گذاشته شدن گیت‌های تردد در ورودی‌های این مسجد اعتراض کردند.
 
بر اساس گزارش وبگاه «الرساله»، صدها فلسطینی از قدس و خارج آن توانستند برای اقامه نماز صبح خود را برسانند. رژیم صهیونیستی نیروهای نظامی خود را به صورت گسترده در بخش قدیمی قدس مستقر کرده و از سوی دیگر اقدام به کارگذاشتن موانع آهنی در باب‌الاسباط و اطراف مسجدالاقصی کرد.
 
هم‌چنین نیروهای موسوم به گارد مرزی را در ورودی‌های مسجدالاقصی مستقر کرد و مانع از عبور اتوبوس‌هایی که حامل اهالی اراضی اشغالی 1948 بود، به سمت قدس و مسجدالاقصی شد. در همین راستا مردان زیر 50 سال نیز اجازه ندارند امروز وارد مسجدالاقصی شوند.
 
گروه‌های مختلف فلسطینی امروز را «جمعه خشم» اعلام کرده‌اند و قرار است در اعتراض به اقدامات سرکوبگرانه اخیر رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی تظاهرات گسترده در سرتاسر فلسطین و برخی کشورهای دیگر برگزار شود.

 
https://taghribnews.com/vdcfjvd01w6dexa.igiw.html
مرجع : فارس
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی