تاریخ انتشار۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب : 201843
وزیر اطلاع‌رسانی سوریه:

سوریه بهای مخالفت با امریکا و تروریسم را می پردازد/ سوریه هرگز نمی‌میرد و سقوط نمی‌کند

وزیر اطلاع رسانی سوریه با اشاره به هجمه بین المللی به رهبری امریکا به سوریه که با استفاده از گروه داعش و النصره و دیگر گروههای تروریستی صورت می گیرد، این اقدامات تروریستی را ناشی از مخالفت سوریه با طرح های امریکایی و تروریستها می داند.
سوریه بهای مخالفت با امریکا و تروریسم را می پردازد/ سوریه هرگز نمی‌میرد و سقوط نمی‌کند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، عمران الزعبی امروز در مراسم افتتاحیه همایش اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی، در سخنانی تاکید کرد: امروز مساجد، کلیساها، خانه‌ها، ابنیه زیربنایی و همه امکانات موجود سوریه در حال نابودی است فقط به دلیل اینکه با آمریکا و تروریستها مخالف است.
 
وی با بیان اینکه داعش ساخته و پرداخته آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی است گفت: امروز می‌توان گفت داعش به یمن حمله کرده هر چند در ظاهر آل سعود این کار را انجام می‌دهد.
 
الزعبی با تاکید بر این که سوریه از مدت‌ها پیش مورد آماج حملات وحشیانه‌ قرارگرفته، تاکید کرد: ما اعلام می‌کنیم که سوریه نمی‌میرد و سقوط نمی‌کند و ملت سوریه اجازه نمی‌دهند یک وجب از خاک کشورشان تجزیه شود.
 
وی ادامه داد: در سوریه دولت و ملتی مقاوم را می‌بینیم که در طول تاریخ درهای کشورشان را به سوی همه مسلمانان گشوده‌اند و هیچ تفاوتی در دمشق میان مهمان و میزبان نیست؛ سوریه میزبان مقاومت لبنان و فلسطین و همواره حامی ملت عراق بوده است.
 
الزعبی با اشاره به اینکه جهانیان امروز فقط نظاره‌گر جنایات تکفیری‌ها در سوریه هستند خاطرنشان کرد: سوریه تا این لحظه ده‌ها هزار شهید تقدیم جبهه مقاومت کرده که این شهدا شامل ارتشیان و بسیج مردمی هستند.
 
وزیر اطلاع‌رسانی سوریه اضافه کرد: کشور من قلب تپنده جهان اسلام است و جزو خانواده مسلمانان جهان محسوب می‌شود؛ یک گزینه بیشتر پیش رو نداریم، یا باید تا آخرین قطره خونمان بجنگیم یا اینکه بمیریم.
 
 

 
https://taghribnews.com/vdcfjyd0mw6dxca.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی