تاریخ انتشار۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۸:۳۵
کد مطلب : 179632
امام جمعه سقز:

اهانت به پیامبر اکرم(ص) اهانت به تمام ادیان جهان است

امام جمعه سقز اهانت به پیامبر گرامی اسلام(ص) را گناهی نابخشودنی از سوی خداوند عنوان کرد و چاپ کاریکاتور پیامبر اسلام(ص) در مجله "شارلی ابدو" را محکوم کرد.
اهانت به پیامبر اکرم(ص) اهانت به تمام ادیان جهان است
" ماموستا عبدالرحمن حسین ‌زاده " در گفتگو با خبرنگار تقریب در سنندج اظهار داشت: دشمنان اسلام برای ایجاد تنش در جامعه اسلامی اقدام به انجام حرکت ‌های ضد دینی می‌ کنند و در این مسیر نیز با تکیه بر توان تبلیغاتی و رسانه ای خود به دنبال پیاده سازی این اهداف پلیدشان هستند. 

وی اقدام دشمنان دین و قرآن در اهانت به ساحت نورانی پیامبر گرامی اسلام(ص) در مجله شارلی ابدو را محکوم کرد و گفت: این اقدام ننگین آنان همواره محکوم به شکست است. 

امام جمعه سقز خاطر نشان کرد: دشمنان همواره با اقدامات شرم ‌آور خود درصدد هستند که دین اسلام را یک دین خشن در جهان جلوه دهند و مسلمانان را افرادی خشونت طلب معرفی کنند. 

ماموستا حسین زاده اهانت به پیامبر اکرم(ص) را اهانت به تمام ادیان و موحدان جهان دانست و تنها راه مقابله با دشمنان را همبستگی امت اسلامی با همدیگر دانست. 

وی افزود: دشمنان اسلام گمان می ‌کنند که با این اهانت ‌ها می ‌توانند از عشق و علاقه مسلمانان به پیامبر اکرم(ص) کم کنند اما آنها باید بدانند که عشق مسلمانان به پیامبر گرامی اسلام(ص) با این اقدام آنان بیشتر می شود.
 
امام جمعه سقز خاطر نشان کرد: دشمنان می خواهند با ایجاد تنش در جوامع اسلامی به تضعیف پایه های وحدت در بین مسلمانان بپردازند لذا بر همه ما واجب است که در این مسیر با هوشیاری و بصیرت روزافزون قدم برداریم و با درایت و تدبیر به توطئه های آنان پاسخ دهیم.
https://taghribnews.com/vdcfm1dy0w6deva.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی