تاریخ انتشار۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب : 267139

واکنش روحانی اهل تسنن لبنان به هجمه علیه سخنان سید حسن نصرالله

یکی از روحانیان اهل تسنن لبنان پاسخ عجولانه شخصیت های جریان ۱۴ مارس را مورد انتقاد قرار داد.
واکنش روحانی اهل تسنن لبنان به هجمه علیه سخنان سید حسن نصرالله
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شیخ "حسام العیلانی" از علمای اهل سنت لبنان، در واکنش به اظهارات مسؤولان جریان 14 مارس (مخالف مقاومت اسلامی) درباره سخنان شب گذشته سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله گفت: واکنش فوری این شخصیت ها و پاسخ عجولانه به سخنان سید حسن نصرالله به هیچ وجه عجیب نیست زیرا این افراد بر اساس مخالفت با محوری فعالیت می کنند که نصرالله رهبری آن را برعهده دارد.
 
وی افزود: این افراد بدانند آنچه از لبنان دفاع می کند معادله ارتش، ملت و مقاومت است و لبنان در پرتو این معادله طلایی توانست دستاوردهایی بدست آورد که ارتش های عربی توانایی کسب آنها را نداشته اند.
 
این روحانی اهل تسنن تصریح کرد: سید حسن نصرالله در سخنان خود ثابت کرد نه تنها نسبت به لبنان دغدغه فراوانی دارد بلکه برای همه امت اسلامی دغدغه دارد و اندیشه و عمل وی بر اساس مصالح عالی وطن است.
 
شیخ العیلانی خاطرنشان ساخت: دبیرکل حزب الله لبنان به مصالح شخصی و حزبی هیچ توجهی ندارد در حالی که برخی جریان ها به صورت علنی بر مصالح خود تأکید می کنند. نصرالله حتی اعلام کرد با قانونی که گروه های سیاسی بر آن اجماع داشته باشند، هیچ مخالفتی نخواهد داشت.
 
https://taghribnews.com/vdcfmed01w6dvya.igiw.html
مرجع : رسا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی