تاریخ انتشار۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب : 277138
//به مناسبت برگزاری کنفرانس مسلمانان و مقابله با تروریسم و افراط گرایی در برزیل//(7)

​رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس نهم شورای اسلامی:اصلاح ساختار سازمان ملل متحد یکی از راه های مبارزه با افراطی گرایی است

تنا - استان آذربایجان غربی
رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس نهم گفت: یکی از راه های مبارزه با افراطی گرایی و تروریسم اصلاح ساختار سازمان ملل متحد است.
​رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس نهم شورای اسلامی:اصلاح ساختار سازمان ملل متحد یکی از راه های مبارزه با افراطی گرایی است
عابد فتاحی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار تقریب در ارومیه اظهار داشت: در حال حاضر یک سازمان ملل ناکارآمد داریم و به جای اینکه مسائل واقعی را بیان کنند بیشتر خوراک داخلی برای نطق های خود تهیه می کنند.

وی افزود: ما باید در جهان امروز یک زبان مشترک پیدا کنیم، منافع مشترکی را تعریف و مسیرهای مشخصی که ما را به هدف نزدیک می کند تعیین کنیم.

نماینده سابق مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: برخی از کشورها مثل لیبی و یمن در حال محو شدن هستند و برخی از کشورها با حمایت ها و پشتیبانی استکبار جهانی جنگ های قومی و مذهبی راه می اندازند لذا این کشورها باید رسوا و مشخص شوند.

فتاحی اضافه کرد: اساس دکترین سیاست های استکبار به این اصل بنیان نهاده شده است که خود مستقیم وارد نشوند بلکه در درون کشورها با ایجاد اغتشاش به اهداف خود دست یابند از این رو یک دروغگویی کاملا عملیاتی در جهان برقرار است.

وی ادامه داد: به طوری که در سوریه و عراق شاهد مبارزات صوری با داعش هستیم در حالیکه کشورهای استکباری خود به وجودآورنده این گروه های تروریستی هستند.

فتاحی گفت: اگر مسلمانان وحدت و تقریب داشته باشند خود به خود از مسائل کوچک و قوم گرایی دور و به تکامل فکری و انسانی نزدیک می شوند.

وی با بیان اینکه راز موفقیت کشورها و انسان ها فقط در وحدت و تقریب است، خاطرنشان کرد: ما اگر بتوانیم چتر وحدت را گسترده و باز کنیم تا افراد زیادی جای بگیرند، خیلی از مسائل و مشکلات رفع می شود.

رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس نهم با تاکید به اینکه یکی از مهمترین دستورات پیامبر اکرم (ص) و قرآن کریم وحدت و یکپارچگی است، اظهار کرد: همه برای تحقق این امر مهم باید هم متحد شوند.
https://taghribnews.com/vdcfmed0cw6deya.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی