تاریخ انتشار۱۵ تير ۱۳۹۴ ساعت ۸:۳۲
کد مطلب : 197335

شهادت 23 فلسطینی از آغاز سالجاری/ تعرض صهيونيستها به مقدسات فلسطينيان ادامه دارد

سازمان آزادیبخش فلسطین (ساف) اعلام کرد: رژیم صهیونیستی از آغاز سال 2015 ميلادي 23 فلسطینی را به شهادت رسانده و هزاران نفر را بازداشت کرده است.
شهادت 23 فلسطینی از آغاز سالجاری/ تعرض صهيونيستها به مقدسات فلسطينيان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، سازمان آزادیبخش فلسطین خبر داد که از اول ژانویه 2015 دستکم 23 فلسطینی شهید شده و 2 هزار و 156 نفر به دست ارتش رژیم صهیونیستی به زندان افتاده اند.
 
اين سازمان یادآور شد که 131 منزل مسکونی فلسطینی ها درحملات مسلحانه نظامیان رژیم صهیونیستی در نیمه نخست امسال با خاک یکسان شده است.
 
سازمان آزادیبخش فلسطین همچنین اعلام کرد که نظامیان اسراییلی دستکم 42 فلسطینی را در مدت مشابه سال 2014 به شهادت رسانده اند.
 
رژیم صهیونیستی معمولا به بهانه تهدید امنیتی، فلسطینی ها را در کرانه باختری بازداشت می کند. در حال حاضر حدود 6 هزار فلسطینی در زندان های اسراییلی به سر می برند.
 
در تابستان سال گذشته نیز، بیش از 2 هزار و 150 فلسطینی در جریان تهاجم نظامی 51 روزه رژیم صهیونیستی به نوار غزه شهید و 11 هزار نفر زخمی شدند. بيشتر قربانیان حمله سال گذشته غزه زنان و کودکان بودند.
  
خبر دیگر این که اشغالگران صهیونیست طی دو ماه گذشته بیش از 184 بار به مقدسات فلسطینیان در کرانه باختری و قدس اشغالی تعرض کردند.   
 
وزارت اوقاف و امور دینی رام الله با انتشار گزارشی اعلام کرد: اشغالگران صهیونیست طی ماه های می و ژوئن گذشته بیش از 80 بار به مسجد مبارک الاقصی و بیش از 98 بار به مسجد حضرت ابراهیم (ع) در شهر الخلیل یورش بردند.   
 
در بخش دیگر این گزارش آمده است که سیاست های تجاوزگرانه دشمن صهیونیستی علیه مسجد الاقصی و دیگر مقدسات اسلامی موضع گیری قاطع و تحرک جدی را می طلبد.  
 
 
https://taghribnews.com/vdcfmedytw6d1ma.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی