تاریخ انتشار۱۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 184735

رژیم صهیونیستی قصد تخریب 30 هزار منزل را دارد

رژیم صهیونیستی برای تغییر بافت جمعیتی و سیطره بر زمینهای فلسطینیان قصد تخریب دهها هزار منزل متعلق به فلسطینیان را دارد.
رژیم صهیونیستی قصد تخریب 30 هزار منزل را دارد
به گزارش شبکه المیادین، سه هزار منزل فلسطینی در مناطق اشغال شده سال ۴۸ با خطر تخریب روبرو هستند. فلسطینیان هدف از این سیاست خصمانه اسرائیل را سیطره بر زمین های باقی مانده در دست فلسطینیان و تنگ کردن عرصه بر آنها میدانند.خبرنگار شبکه المیادین با اشاره به تصاویری از نیروهای اسرائیلی و خودروهای آنها که پس از تخریب یکی دیگر از خانه های فلسطینی در حال ترک منطقه بودند گفت: آنها این بار یکی از منازل را در روستای به رسمیت شناخته نشده صعوه در نقب تخریب کردند.

رژیم صهیونیستی از زمان اشغال این سرزمین در سال ۱۹۴۸ می کوشد زمین ها را مصادره و از اعراب تخلیه کند تا جایی که فلسطینیان مناطق ۴۸ نیز اکنون فقط دو و نیم درصد از  مجموع زمین ها را در اختیار دارند و منازل آنها به بهانه های مختلف تخریب می شود.یکی از اهالی منطقه می گوید: هدف آنها این است که هیچ فلسطینی در این مناطق نباشد ولی ما به مقاومت خود در اینجا ادامه می دهیم.
در ادامه گزارش آمده است: مقامات اسرائیلی از ابتدای امسال، فقط در روستای صعوه حدود بیست و پنج منزل را ویران کرده اند. این در حالیست که تخریب منازل و مزارع در دیگر مناطق نقب نیز ادامه دارد. این سیاست در خصوص دیگر مناطق و شهرهای عرب نشین نیز حکایت می کند. بر اساس برخی برآوردها، تعداد منازل مسکونی عربی که با خطر تخریب روبروست به سی هزار واحد می رسد.
https://taghribnews.com/vdcfmjdytw6dcea.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی