تاریخ انتشار۱۱ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۸:۳۹
کد مطلب : 263539
​نماینده مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی:

تحقق منویات رهبری عزت ایرانیان را دوچندان می کند/ اشتغال مسئله اصلی جوانان کردستانی است

نماینده مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: نامگذاری حکیمانه امسال از طرف رهبر معظم انقلاب در راستای تکمیل شعار‌ سال‌های گذشته است و تحقق منویات ایشان عزت ایرانیان را دوچندان می کند.
تحقق منویات رهبری عزت ایرانیان را دوچندان می کند/ اشتغال مسئله اصلی جوانان کردستانی است
محسن بیگلری در گفت ‌و گو با خبرنگار تقریب در سنندج اظهار کرد: طی چند سال اخیر رهبر معظم انقلاب با هدف سامان دادن به اقتصاد و رفع مشکلات کشور در این زمینه، شعار‌های عالمانه ‌ای را برای نامگذاری سال ‌ مطرح می ‌کنند که مسیر هدایت مسئولان و مشارکت مردم را هموار می کند.

وی افزود: رفع چالش های پیش روی اشتغال و تولید ملی بدون شک زمینه ساز توسعه اقتصادی کشور خواهد بود و اگر مسئولان و تصمیم گیران در راستای تحقق شعار امسال حرکت کنند شاهد تحولی مهم در این زمینه خواهیم بود.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با نگاه ویژه به تولید ملی شاهد کاهش بیکاری نیز خواهیم بود و یکی از اهداف مهم اقتصاد مقاومتی و سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری نیز در این عرصه می باشد.

بیگلری افزود: اشتغال مسئله اصلی جوانان کردستانی است و این استان مستعد با جمعیت ده ها هزار نفری جوانان تحصیلکرده خویش می تواند نقش ویژه ای را در توسعه تولید ملی در ایران اسلامی ایفا کند.

وی اظهار داشت: انتظار می رود در برنامه ریزی ها و تصمیم گیری های ملی نگاه ویژه ای به استان کردستان شود چرا که این استان از لحاظ میزان اشتغال جزو استان های ضعیف کشور است.
https://taghribnews.com/vdcfmmd01w6dvta.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی