تاریخ انتشار۹ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب : 41173

کمیته قدس دستگیری کودکان توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

کمیته قدس در وزارت اوقاف و امور دینی در غزه با اشاره به افزایش چشمگیر دستگیری کودکان توسط رژیم صهیونیستی، این اقدام را محکوم کرد.
کمیته قدس دستگیری کودکان توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد
به گزارش تقریب(تنا)،
کمیته قدس در وزارت اوقاف و امور دینی در غزه با بیان این مطلب که رژیم اشغالگر از آغاز سال جاری به گونه ای بی سابقه، اقدام به دستگیری کودکان در قدس شریف نموده است از سیاست های این رژیم در برابر زنان، مردان، پیران و کودکان شهر قدس انتقاد کرد.

این کمیته افزود: بیشتر این دستیگری ها در شهر قدس و به دنبال طرح آواره کردن فلسطینیان و خارج کردن آنها از قدس شریف و همچنین ممانعت از ایجاد هرگونه مقاومت صورت می گیرد.

کمیته قدس با تاکید بر این مطلب که رژیم اشغالگر این کودکان را به روش های دردناک مورد شکنجه و آزار قرار داده و آنها را از همه حقوق خود محروم می کند، نسبت به این گونه اقدامات رژیم صهیونیستی که با همه قوانین بین المللی در تناقض است، هشدار داد.

این کمیته همچنین با اشاره به این که کودکانی که در زندان های رژیم صهیونیستی قرار دارند از انواع شکنجه ها رنج برده و از ساده ترین حقوق خود مانند آموزش و امنیت مانند دیگر کودکان در جهان محرومند، از همه موسسات حقوقی و قانونی بین المللی ذیربط خواست برای نجات این کودکان از چنگال رژیم صهیونیستی وارد عمل شوند.


https://taghribnews.com/vdcfmydj.w6dyeagiiw.html
مرجع : محیط
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی