تاریخ انتشار۳۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب : 212454

کنفرانس ملی تبلیغات محیطی در ایران سه شنبه برگزار خواهد شد

نشست خبری دانشگاه علم و فرهنگ وابسته به جهاد دانشگاهی با موضوع تبیین برنامه کنفرانس ملی تبلیغات محیطی در ایران برگزار شد.
کنفرانس ملی تبلیغات محیطی در ایران سه شنبه برگزار خواهد شد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، دکتر "محمد حسین ایمانی خوشخو" رئیس دانشگاه علم و فرهنگ در سخنانی در این نشست با بیان این که کنفرانس هایی که در جهاد دانشگاهی و این دانشگاه برگزار می شود بر اساس نیازهای فوری جامعه است، اظهار داشت: تبلیغات شهری را باید از سه جنبه علمی، تجاری و فرهنگی بنگریم و اگر این سه مولفه را به درستی به تصویر بکشیم آنگاه شاهد یک سیاست هدفمند خواهیم بود.
 
وی با اشاره به دوران پسا تحریم در کشور گفت: اگر برنامه ای علمی در زمینه تبلیغات شهری نداشته باشیم در دوران پسا تحریم یک موج شدید تجاری وارداتی شهرهای ما را در برخواهد گرفت که در سبک زندگی تاثیرگذار خواهد بود.
 
ایمانی خوشخو با اشاره به برگزاری کنفرانس تبلیغات محیطی اظهار داشت: این کنفرانس کمک خواهد کرد تا با آمادگی بیشتر به امر تبلیغات پس از تحریم توجه کنیم.
 
وی با بیان اینکه شهر و محیط آن می تواند به عنوان یک رسانه تلقی شود گفت: به طور حتم اگر از این رسانه به درستی بهره مند نشویم باید منتظر تبعات منفی آن باشیم.
 
ایمانی خوشخو اظهار داشت: سعی داریم در کنفرانس ملی تبلیغات محیطی یک موازنه به سه مولفه فرهنگی، تجاری و علمی به تبلیغات داشته باشیم تا شهرمان به عنوان یک رسانه هوشمند برای برقراری ارتباط مردم با اتفاقات بیرون جامعه باشد.
 
مهدی جعفریان رییس شورای سیاست گذاری کنفرانس ملی تبلیغات محیطی نیز در سخنانی در این نشست تصریح کرد:  دانشگاه علم و فرهنگ به عنوان یک مجمع دانشگاهی نخستین بار وارد این حوزه شده است چرا که اگر بر روی تبلیغات کنترلی صورت نگیرد و غربالگری نشود؛ به صورت یک تهدید جدی بروز خواهد کرد.
 
وی افزود: هم اکنون با ورود به جامعه هزاره سوم و جهانی شدن تبلیغات دنیا وارد عرصه و مقوله جدیدی شده است.
 
رییس شورای سیاست گذاری کنفرانس ملی تبلیغات محیطی افزود: این کنفرانس سعی دارد تا تبلیغاتی را که در کشور انجام می شود بیش از گذشته به صورت علمی و آکادمیک نمایان سازد.
 
وی ادامه داد: سعی داریم تا این کنفرانس را در سال آینده بر اساس سیاست های توسعه و سند چشم انداز به صورت بین المللی برگزار کنیم.
 
گفتنی است کنفرانس ملی تبلیغات محیطی در ایران با مجوز وزارت علوم و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سوم آذر در همین دانشگاه برگزار خواهد شد.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdcft0d0jw6dyja.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی