تاریخ انتشار۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۵۸
کد مطلب : 222651

تألیف قلوب انسانها درحوزه سلامت از روشهای تقریب مذاهب است

قائم مقام دبیر خانه توسعه علوم و فناوری کشورهای اسلامی با اشاره به حضور نمایندگان کشورهای اسلامی و غیر اسلامی در کنگره بین المللی توسعه روابط اقتصادی، از تأسیس مرکز توسعه گردشکری سلامت در آینده نزدیک خبر داد.
تألیف قلوب انسانها درحوزه سلامت از روشهای تقریب مذاهب است
"مهدی کریمی" قائم مقام دبیر خانه توسعه علوم و فناوری کشورهای اسلامی درحاشیه کنگره بین المللی توسعه روابط اقتصادی درحوزه سلامت در گفتگو با خبرنگار تقریب، گفت: بر خلاف تصوری که داشتم کنگره بین المللی توسعه روابط اقتصادی بسیارخوب برگزار شد و نه فقط با استقبال کشورهای اسلامی مواجه شد، بلکه از کشورهای غیر مسلمان از جمله ایتالیا و فرانسه و اسپانیا نیز نمایندگانی به این کنگره آمدند.

کریمی تصریح کرد: یکی از بهترین کارهایی که می توان در حوزه تقریب بین مذاهب انجام داد، این است که بتوانیم از طریق بهداشت و سلامت که مربوط به جان بشر و اولویت اول هرانسانی است، خدمت کنیم و این امر فقط مربوط به کشورهای اسلامی نیست و ما در این زمینه با کشورهای با کشورهای غیر اسلامی نیز وارد کار شده ایم.

وی با بیان این مطلب افزود: وزرایی که به این همایش آمده بودند، از ما خواهش کردند که حتی در آمریکای لاتین وارد بحث بیمارستان و سلامت و کلینیکهای کوچک شویم؛ این تألیف قلوب بین انسانها و سپس مسلمانان در حوزه سلامت، بهترین روش برای تقریب مذاهب است که ما به آن ورود کرده ایم.

قائم مقام دبیر خانه توسعه علوم و فناوری کشورهای اسلامی خاطرنشان کرد: به دستور آقای ولایتی مرکز توسعه گردشکری سلامت، درحال تأسیس است و انشاء الله تا دو سه ماه آینده آغاز به کار می کند و این کار بزرگ مجمع تقریب مذاهب به ریاست حضرت آیت الله اراکی، حمایت آقای قمی و کمک و تدبیر آقای گلرو است که درحال به نتیجه رسیدن است و ثابت می کند که ما بیشتر از آنکه شعار زده باشیم، عملگرا بوده ایم.
 
https://taghribnews.com/vdcft0d0yw6d0va.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی