تاریخ انتشار۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 249058
دو خبر از بحرین:

بستن دفاتر جمعيت الوفاق نشانه ورشكستگی سياسی آل خليفه است/درخواست خانواده زندانیان بحرینی ازسازمان های بین المللی

معاون دبيركل جمعيت الوفاق بحرين، بستن دفاتر اين جمعيت را نشانه ورشكستگی سياسي رژيم آل خليفه دانست و تأكيد كرد الوفاق هرگز از دفاع از حقوق مردم دست برنخواهد داشت.
بستن دفاتر جمعيت الوفاق نشانه ورشكستگی سياسی آل خليفه است/درخواست خانواده زندانیان بحرینی ازسازمان های بین المللی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) شيخ حسن الديهی با انتشار نامه ای خطاب به مردم بحرين نوشت: الوفاق، خود را فرزند، قلب، وجدان و عقل بيدار مردم بحرين می داند و هرگز يك فلس از اموال مردم را اختلاس نكرده و غارت يك وجب از خاك پاك وطن را نپذيرفته است و هرگز در اين زمينه كوتاه نيامده و نخواهد آمد.

الديهی در اين نامه كه از طريق شبكه های اجتماعی منتشر كرده است افزود: برنامه جمعيت الوفاق، شامل خواسته هاي مردم در زمينه بهبود وضعيت معيشتي از نظر خدمات رساني، اشتغال، وضعيت سياسي، حقوقي و انساني است و همواره بر مخالفت با فساد، ظلم، برده كشي، فقر، جهل، نابودي كشور و تخريب زيرساخت هاي اجتماعي، اقتصادي و سياسي تأكيد كرده است.

وي تأكيد كرد: با وجود تلاش نظام آل خليفه براي ضربه زدن به جمعيت الوفاق و بستن دفاتر آن، اين جمعيت بر حفظ كرامت، امنيت و بهبود وضعيت معيشتي شهروندان تأكيد دارد و همواره به عنوان حامي و پشتيبان حقيقي كشور و همه گروههاي آن، باقي خواهد ماند.

معاون دبيركل جمعيت الوفاق بحرين اقدامات واكنشی اخير رژيم آل خليفه را نتيجه آشكار شكست ها و عقب نشيني ها در مقابل پايداري ملت و ورشكستگي سياسي دولت دانست و تأكيد كرد: عمليات منحل كردن جمعيت ها، هيچ گونه تغييري در صحنه عمل به وجود نخواهد آورد.

الديهي خاطرنشان كرد: رژيم آل خليفه ممكن است بتواند دفاتر نهادها و جمعيت ها را ببندد اما هرگز نخواهد توانست اراده و عزم يك ملت را تغيير دهد.

درخواست خانواده زندانیان بحرینی ازسازمان های بین المللی
خانواده های دو تن از زندانیان بحرینی از سازمان های حقوقی بین المللی خواستند برای آزادی فرزندانشان که دوران محکومیت خود را سپری کرده اند ، به مقام های رزیم آل خلیفه فشار آورند.

خانواده های احمد حسن الزاکی و علی ناصر احمد اعلام کردند که با وجود پایان دوران زندان و محکومیت این افراد، مقام های بحرینی همچنان از آزاد کردن آنان خودداری می کنند.

این افراد دوره محکومیت شش سال و شش ماهه خود را گذرانده اند؛ اما در حالی که برای طی مراحل آزادی به مرکز تحقیقات منتقل شده بودند، اخیرا بدون دلیل به زندان الحوض الجاف بازگردانده شده اند.

الزاکی و ناصر به همراه تعداد دیگری از افراد در حمله گسترده مزدوران بحرینی به منازل مردم در سال 2013 بازداشت و به اتهام  شرکت در تظاهرات و حمله به نیروهای امنیتی محاکمه و زندانی شدند.
https://taghribnews.com/vdcft1d0cw6djxa.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی