تاریخ انتشار۵ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب : 26855
معاون فرهنگي سازمان فرهنگ ارتباطات اسلامي‌:

راه اندازی ستاد واكنش سريع فرهنگي

معاون فرهنگي سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي‌ از راه اندازي ستاد واكنش سريع فرهنگي براي مقابله با اسلام هراسي و جلوگيري از اهانت به اعتقادات مسلمانان از سوي این سازمان خبرداد.
راه اندازی ستاد واكنش سريع فرهنگي
به گزارش تقريب (تنا)، به نقل از اداره كل روابط عمومي و اطلاع رساني سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي،  معاون فرهنگي سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي گفت: ترجمه پيام و بيانات مقام معظم رهبري در مورد اهانت به قرآن مجيد، توسط سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، از طريق رايزنان فرهنگي در اختيار كشورهاي مختلف قرار گرفته است.
به گفته محسن پاك آيين ، پيام مقام معظم رهبري در رسانه هاي بيشتر كشورها منعكس شده است  و كشورهاي مختلف نيز اقدام توهين آميز كشورهاي غربي را در خصوص اهانت به مقدسات مسلمانان محكوم كرده اند. وی اسلام هراسي و مقابله با اسلام  را از جمله برنامه هاي فرهنگي ديپلماسي جهان غرب به خصوص آمريكا و رژيم اشغالگر قدس دانست  و افزود : اين نوع برنامه های جوامع غربی ادامه خواهد داشت.
پاك آيين  از راه اندازی  ستاد واكنش سريع فرهنگي  به منظور مقابله با برخي اهانت هاي كشورهاي غربي توسط  سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي خبرداد و گفت : با فعاليت اين ستاد برنامه هاي اسلام هراسي غرب از طريق رايزنان فرهنگي ايران در خارج از كشور رصد خواهد شد و اقدامات فرهنگي براي مقابله با برنامه هاي ضد ديني جوامع غربي انجام خواهد گرفت. وي افزود: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي به عنوان يك قرارگاه  با سازمان هايي از جمله مجمع جهاني تقريب مذاهب اسلامي، مجمع جهاني اهل بيت، سازمان صدا و سيما و سازمان تبليغات اسلامي در اين ستاد همكاري مي كند.
https://taghribnews.com/vdcftcd0.w6dvtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی