تاریخ انتشار۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب : 268958

هشدار اهالی«الدراز» درباره هرگونه تعرض به منزل شیخ عیسی قاسم/اعتراض گسترده مردمی در بحرین در پی صدور حکم ناعادلانه علیه آیت‌الله قاسم

اهالی منطقه الدراز بحرین در مورد هرگونه تعرض آل خلیفه به منزل آیت الله عیسی قاسم هشدار دادند.
هشدار اهالی«الدراز» درباره هرگونه تعرض به منزل شیخ عیسی قاسم/اعتراض گسترده مردمی در بحرین در پی صدور حکم ناعادلانه علیه آیت‌الله قاسم
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، اهالی منطقه الدراز بحرین در بیانیه ای نسبت به هرگونه تلاش برای نزدیک شدن به میدان تحصن در نزدیکی منزل آیت الله عیسی قاسم هشدار دادند.

اهالی الدراز واقع در غرب منامه در این بیانیه تأکید کردند که هرگونه تلاش برای نزدیک شدن به میدان تحصن در نزدیکی منزل رهبر فقیه تحت هر توجیهی به مثابه هدف قرار دادن آیت الله عیسی قاسم ارواحنا له الفداه است.

اهالی الدراز همچنین افزودند که مسؤولیت کامل ورود باندهای رژیم بحرین با هر لباس و شکلی به میدان تحصن متوجه این رژیم فرقه گرای مجرم است که ید طولایی در هدف قرار دادن مذهب شیعه و ظلم به مردم دارد.

در همین حال منابع مطلع از قصد رژیم بحرین برای حمله به اطراف منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان این کشور طی ساعات آینده خبر دادند.

یک منبع در بین مخالفان بحرینی نیز اعلام کرد که معارضان مسؤولیت، عواقب این حمله و خونریزی ها را متوجه رژیم بحرین و جامعه بین الملل می دانند.

در عین حال هزاران بحرینی بامداد امروز در حالی که کفن بر تن داشتند در نزدیکی منزل آیت الله عیسی قاسم تجمع نموده و تکبیر سر دادند.

خبر دیگر نیروهای رژیم آل خلیفه به شرکت‌کنندگان در اعتراضات علیه حکم این رژیم بر ضد روحانی برجسته شیعه، حمله کردند.

علمای بحرین از همه شهروندان خواسته اند، در میدان الاعتصام در منطقه «دراز» گرد هم آیند و تا پای جان از آیت‌الله عیسی قاسم دفاع کنند.

جنبش 14 فوریه بحرین نیز از همه مردم این کشور خواست با ورود به منطقه دراز، از جان آیت الله عیسی قاسم حفاظت کنند؛ در همین حال، رژیم بحرین نیروهای امنیتی را به منطقه دراز اعزام کرده است و همزمان نیروهای مزدور در خیابان‌های اطراف مستقر شده‌اند.

رژیم آل خلیفه برای مهار مردمی که به حمایت از آیت الله عیسی قاسم در منطقه الدراز گرد آمده‌اند، دهها خودروی زرهی متعلق به وزارت کشور بحرین را به اطراف این منطقه در غرب منامه پایتخت مستقر کرده است.
 
نیروهای امنیتی بحرین با گاز اشک‌آور و شلیک گلوله‌های ساچمه‌ای، به مردمی که اطراف خانه آیت‌الله عیسی قاسم گرد آمده‌اند، حمله کردند؛ در این حملات شماری زخمی شدند.
 
https://taghribnews.com/vdcftcd0cw6dv1a.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی