تاریخ انتشار۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۵۰
کد مطلب : 184159

سازمان همکاری اسلامی آتش زدن مسجدی در فلسطین اشغالی را محکوم کرد

سازمان همکاری اسلامی جنایت صهیونیست ها در آتش زدن یک مسجد در غرب بیت لحم و ساختمانی وابسته به یک کلیسا در قدس اشغالی را به شدت محکوم کرد.
سازمان همکاری اسلامی آتش زدن مسجدی در فلسطین اشغالی را محکوم کرد
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) به نقل از خبرگزاری آلمان، "ایاد امین مدنی" دبیر کل سازمان همکاری اسلامی روز شنبه گفت: این جنایت ننگین در جهت ادامه خط مشی تجاوزات و حملات مستمر رژیم اشغالگر قدس علیه ملت فلسطین و مقدسات آن صورت گرفته است.

وی رژیم اشغالگر قدس را مسوول کامل تبعات و عواقب ادامه چنین تجاوزات خطرناکی علیه مقدسات اسلامی و مسیحی دانست و گفت: این اقدمات، نقض آشکار تمامی موازین و قوانین بین المللی به شمار می رود.

‫ایاد مدنی این حرمت شکنی ها نسبت به اماکن مقدس اسلامی و مسیحی را تروریسم سازمان یافته ای دانست که توسط شهرک نشینان تندرو علیه ملت فلسطین، دارایی ها ومقدسات آن در حال انجام است.

دبیرکل سازمان همکاری اسلامی تاکید کرد: ما همچنان به اقدامات خود برای رسوا کردن سیاست های جنایت کارانه و نژاد پرستانه رژیم صهیونیستی در حق ملت، سرزمین و مقدسات فلسطین و مقابله با آن ادامه می دهیم.

مدنی در عین حال از جامعه جهانی به ویژه شورای امنیت سازمان ملل خواست تا جلوی این اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین را بگیرد و از این ملت حمایت کند.

وی همچنین از این شورا خواست که مانع تکرار چنین جنایت هایی از سوی ژریم صهیونیستی که هیچ نتیجه ای جز خشونت و ایجاد تنش در منطقه ندارد، شود.

لازم به ذکر است، روز پنج شنبه گروهی از شهرک نشینان صهیونیست تندرو به مسجد الهدی در غرب بیت لحم و نیز ساختمانی متعلق به کلیسای یونانی ارتودکس در قدس اشغالی یورش بردند و به آتش کشیدند.
https://taghribnews.com/vdcftjdy1w6dcya.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی