تاریخ انتشار۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب : 215857

افزایش شمار شهدای انتفاضه به 130نفر/راه اندازی کمپین حمایت از تحصن کنندگان مسجد الاقصی

درتیراندازی نظامیان رژیم صهیونیستی به سمت شهروندان فلسطینی درشرق خان یونس، یک دختر فلسطینی به شهادت رسید.
افزایش شمار شهدای انتفاضه به 130نفر/راه اندازی کمپین حمایت از تحصن کنندگان مسجد الاقصی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، نظامیان رژیم صهیونیستی سه شنبه به سمت شهروندان فلسطینی در شرق استان "خان یونس" واقع درجنوب نوارغزه تیراندازی کردند که طی آن 3 نفر ازجمله یک دختر جوان فلسطینی زخمی شدند.

صهیونیستها پس از حضور این دختر جوان 20 ساله فلسطینی در نزدیکی موانع مرزی شرق شهرک خزاعه در شرق خان یونس به سمت او تیراندازی و او را از ناحیه شکم به شدت زخمی کردند که براثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید؛ با شهادت این جوان فلسطینی، شمار شهدای انتفاضه  به 130 نفر افزایش یافت.

خبردیگر اینکه اتحادیه جهانی علمای مسلمان، کمپین بین المللی حمایت از زنان تحصن کننده در مسجد مبارک الاقصی را راه اندازی کرد.

"علی قره داغی" دبیر کل اتحادیه جهانی علمای مسلمان با ارسال نامه ای فوری از اعضای این اتحادیه خواست جمعه آینده (25 دسامبر) را روز همبستگی با مسجدالاقصی قراردهند و در زمینه اقدامات رژیم صهیونیستی برای تخریب آثار اسلامی و تلاش برای احداث معبد کذایی سلیمان بر روی ویرانه های مسجدالاقصی، اطلاع رسانی کنند.

اتحادیه جهانی علمای مسلمان همچنین خواستار اختصاص خطبه های نمازجمعه و کلاس های درس دینی به نقش زنان و مردان تحصن کننده در مسجد الاقصی شد و بر اهمیت حمایت از آنها و مشارکت در این کمپین تاکید کرد.
https://taghribnews.com/vdcfttd0ew6dyca.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی