تاریخ انتشار۳۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۹:۴۵
کد مطلب : 276157
​شیخ نعیم قاسم:

تکفیری ها در حال نابودی کامل هستند

معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: ما امروز وارد نبرد در بلندی های عرسال و القلمون شده ایم تا ته مانده های تکفیری ها را در مرزهای لبنان و برخی شهرها و روستاهای اطراف هدف قرار دهیم. آنها در حال نابودی کامل هستند.
تکفیری ها در حال نابودی کامل هستند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان، همزمان با نخستین روز از عملیات نیروهای حزب الله و ارتش سوریه برای آزادسازی ارتفاعات القلمون غربی سوریه و ارتفاعات عرسال لبنان از چنگال عناصر تروریستی، با تاکید بر ضرورت آزادسازی عرسال و کل منطقه البقاع لبنان از چنگال تروریست ها گفت: این جنگ تنها یک حلقه از سلسله پیروزی های پی در پی است که از آزاد سازی القلمون آغاز شد و تا آزاد سازی الزبدانی و مضایا در سوریه پیش رفت و امروز در حمایت از مرزهای لبنان در رشته کوه های شرقی کشور دنبال می شود. نتایج این جنگ مایه اطمینان آفرینی به لبنانی هایی است که همواره با خطر انفجارها و خودروهای بمب گذاری شده روبرو بودند.
 
وی افزود: ما امروز در حال نبرد با کسانی هستیم که بخشی از خاک لبنان را به مأمنی برای تهیه و ارسال بمب ها و خودروهای بمب گذاری شده تبدیل کرده بودند و آرزوی برپایی امارت در این منطقه را در سر می پروراندند.
 
معاون دبیرکل حزب الله لبنان تأکید کرد: بدون محور مقاومت امکان شکست نقشه های تکفیری فراهم نبود و پسرفت گروه های تکفیری در چند سال اخیر یعنی از سال 2014 تا 2017 رخ نمی داد.
 
شیخ نعیم قاسم در ادامه به تحولات اخیر فلسطین و اقدامات رژیم صهیونیستی در افزایش محدودیت ها علیه فلسطینیان اشاره کرد.
 
معاون دبیرکل حزب الله لبنان ممانعت رژیم صهیونیستی از ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی جز از طریق گیت های الکترونیکی را اوج ضعف و سستی صهیونیست ها خواند و مقابله فلسطینی ها با این طرح را عاملی برای تغییر در اوضاع به نفع ملت فلسطین دانست.
 
وی تاکید کرد: اگر حمایت های بی دریغ بین المللی و پشتیبانی های نامحدود مالی و نظامی از اسرائیل نبود این رژیم اشغالگر نمی توانست تا امروز در منطقه ما دوام بیاورد.
 
شیخ نعیم قاسم تصریح کرد: ما تجربه روشنی در جنگ 33 روزه سال 2006 کسب کردیم؛ زمانی که اسرائیل با حمایت های بین المللی به دنبال شکست دادن مقاومت بود، این مقاومت قهرمان با وجود امکانات کم و محدود اما اراده بالا و توکل بر خداوند و صدق و حقانیت توانست رژیم صهیونیستی را شکست دهد. امروز نیز فلسطینیان از این ویژگی ها برخوردارند اما ای کاش برخی کشورهای عربی و اسلامی نیز سهمی ولو اندک در این افتخار آفرینی ها و پیروزی های فلسطینی ها ایفا می کردند.
 
حدود سه سال است که دو منطقه ارتفاعات القلمون غربی سوریه و ارتفاعات عرسال لبنان همواره شاهد حضور گروه های تروریستی بویژه «جبهه النصره» بوده است.
https://taghribnews.com/vdcftvd0ew6deya.igiw.html
مرجع : ایرنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی