تاریخ انتشار۲۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : 256753

جنوب ساحل رود دجله در کنترل نیروهای عراقی/دستگیری 14تروریست داعش در کرکوک

فرماندهی عملیات "نینوا می آییم" از آزاد سازی محله سومر و الساهرون در ساحل چپ شهر موصل در محور شرقی عملیات بازپس گیری این شهر خبر داد.
جنوب ساحل رود دجله در کنترل نیروهای عراقی/دستگیری 14تروریست داعش در کرکوک
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "عبدالامیر رشید یارالله" فرمانده عملیات آزادسازی موصل گفت: نیروهای واکنش سریع و لشکر پنج پلیس فدرال عراق امروز توانستند محله سومر و الساهرون در ساحل چپی شهر موصل را آزاد و پرچم عراق را بر فراز ساختمان های آن نصب کنند.

وی افزود: نیروهای واکنش سریع عراق در این عملیات خسارت های زیاد جانی و مالی به داعش وارد کردند.

منابع امنیتی عراقی پیش از این اعلام کردند که نیروهای حاضر در عملیات آزادسازی محور شمالی موصل، محله هفت نیسان این شهر را از داعش پس گرفتند.

خبر دیگر اینکه، اداره پلیس کرکوک امروز پنجشنبه از دستگیری 14 تروریست داعش در عملیات امنیتی خط تماس با داعش در جنوب غربی استان کرکوک خبر داد.

سرهنگ "سرحد قادر" گفت: نیروی وابسته به پلیس کرکوک و نیروهای آسایش شب گذشته در عملیاتی در روستاهای القادسیه و قطش از توابع ناحیه الرشاد (35 کیلومتری جنوب غربی کرکوک) و مناطق مجاور آن توانستند 14 تروریست داعشی سوار بر چند خودرو را شناسایی و دستگیر کنند.

قادر با اشاره به تداوم عملیات مبارزه با داعش و ریشه کن کردن آن در عراق افزود:عملیات دستگیری در خط تماس با داعش بر اساس اطلاعات دقیق صورت گرفت و تروریست ها به دستگاه قضایی کرکوک تحویل داده شدند.
 
 
https://taghribnews.com/vdcftvd0mw6dtea.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی