تاریخ انتشار۸ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب : 186850
حزب الله:

تجاوز آل سعود به یمن هدیه به رژیم صهیونیستی است

عضو شورای سیاسی حزب الله لبنان با محكوم ساختن اقدام عربستان سعودی در حمله به یمن، این اقدام را هدیه ای به رژیم صهیونیستی توصیف كرد.
تجاوز آل سعود به یمن هدیه به رژیم صهیونیستی است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شیخ "محمد كوثرانی"با اشاره به مشاركت چندین كشور در حمله نظامی به یمن،‌تاكید كرد: این اقدام نظامی كه تنها ملت یمن را هدف قرار داده هدیه آل سعود در تضمین امنیت رژیم صهیونیستی در منطقه است.
 
وی افزود: حقیقت این رخداد این است كه تمام كشورهایی كه در این حمله با عربستان مشاركت داشته اند از مقاومت اسلامی هراس دارند لذا در سركوب جنبش جهادی انصار الله به یاری عربستان شتافتند.
 
عضو شورای سیاسی حزب الله در ادامه گفت: امنیت اسرائیل مرهون بقای عربستان در منطقه است لذا اسرائیل در هر صورتی از عربستان حمایت می كند؛ از سوی دیگر جنبش انصار الله نیز از سوی عربستان و اسرائیل مورد هدف است؛ عربستان به خوبی می داند كه این جنبش از سوی مقاومت اسلامی مورد حمایت قرار می گیرد لذا ملت یمن با حمایت از انصار الله قیام خود را به پیش برد لكن برخی كشورهای عربی راغب به تعیین سرنوشت یمن توسط خود یمنی ها نیستند و دست به اقدام نظامی بر ضد یمن زدند.
 
وی همچنین گفت: نقش عربستان در نشر و گسترش تروریسم و اندیشه وهابیت و حمایت از آن در منطقه غیر قابل انكار است و امت اسلامی باید در برابر جنایاتی كه آل سعود بر ضد ملتهای منطقه سامان می دهد، بایستند.
 
 
https://taghribnews.com/vdcftvdyxw6dcca.igiw.html
مرجع : النشرة
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی