تاریخ انتشار۱۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۴
کد مطلب : 270757
امام جمعه اهل سنت ارومیه:

​عملیات تروریستی مردم ایران را از مسیر حق منحرف نمی کند

امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: عملیات تروریستی مردم ایران را از مسیر حق منحرف نمی کند چرا که ملت ایران در راه اسلام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی همیشه ثابت قدم هستند.
​عملیات تروریستی مردم ایران را از مسیر حق منحرف نمی کند
به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، ماموستا عبدالقادر بیضاوی در گفت و گوی اختصاصی اظهار داشت: با پایمردی و استقامت ملت ایران امروز نظام جمهوری اسلامی به مقتدرترین نظام در جهان تبدیل شده است.

وی تاکید کرد: حمله تروریستی در خانه ملت و مرقد امام راحل شرعا، عقلا و عرفا محکوم است.

امام جمعه اهل سنت ارومیه با بیان اینکه ایران یک دولت مقتدر است و ملت ما بهتر تروریست ها را می شناسند، افزود: جمهوری اسلامی ایران به برکت انقلاب اسلامی و هوشیاری ملت همیشه در صحنه و رهبری پیامبر گونه رهبر معظم انقلاب امن ترین نقطه در سطح دنیاست و با این اقدامات نمی توانند امنیت را تحت الشعاع قرار دهند.

بیضاوی اضافه کرد: ملت ما بعد از این اقدامات قوی تر و با تصمیم قوی تر برای مقابله با کشورهای استکباری و حامیان آنها ظاهر می شوند.

امام جمعه اهل سنت ارومیه تصریح کرد: افرادی که دست به این جنایات می زنند از قرآن و دستورات اسلام فاصله گرفته اند و هیچ گونه رحم و انسانیتی در وجودشان نیست.

وی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی و کشورهای غربی همچنان درصدد توطئه و ایجاد اختلاف و شکاف بین مسلمانان هستند.

امام جمعه اهل سنت ارومیه متذکر شد: مسلمانان وظیفه دارند در این راه با اخوت و برادری مانع رسیدن دشمنان به اهدافش شوند.

بیضاوی در عین حال تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران نتیجه خون شهدا و اخلاص حضرت امام (ره) است و ملت ایران با تمام توان و بصیرت کامل همواره از آرمان های انقلاب خود دفاع خواهند کرد.
https://taghribnews.com/vdcftxd0ew6deea.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی