تاریخ انتشار۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 180153
امام جمعه اهل سنت يکه سعود(رازو جرگلان):

خواندن نماز، به زندگی انسان ها سعادت می بخشد

امام جمعه اهل سنت یکه سعود از توابع شهرستان راز و جرگلان گفت: خواندن نماز به زندگی انسان ها، روشنایی، برکت و سعادت می بخشد.
خواندن نماز، به زندگی انسان ها سعادت می بخشد
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری تقریب (تنا) از بجنورد، "حاج آخوند رحیم صمدی" امام جمعه اهل سنت یکه سعود از توابع شهرستان راز و جرگلان در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهارداشت: نماز رابطه انسان با خداست و مایه آرامش روح و پاکی قلب و پیدایش روح تقوا و تربیت انسان و طلب مغفرت و بخشش گناهان است. 

آخوند صمدی تصریح کرد: خداوند سبحان نماز را ستون دین قرارداد و امر کرد بر محافظت این نماز، تا اینکه از روز محشر نجات پیدا کنیم و همه مسلمانان باید آگاه باشند که اگر کسی نماز را ترک می کند در مشقت خواهد افتاد و تارک نماز عدالت ندارد. 

وی بیان داشت: وقتی که انسان بی نماز از دنیا می رود، روحشان در عذاب بوده و آسمان نیزآن را تحمل نکرده و به زمین برمی گرداند. 

خطیب جمعه اهل سنت یکه سعود افزود: نماز غذای روح است و همانطور که بهترین غذا آن است که جذب بدن شود، بهترین عبادت هم نمازی است که جذب روح شود یعنی با نشاط واز صمیم قلب انجام بگیرد و آثار آن در رفتار نمازگذار ظاهر شود. 

آخوند صمدی گفت: تمامی مسلمانان وظیفه دارند با انجام کارهای نیک و عملی کردن دستورات خداوند در قرآن کریم، شکرگزار خداوند متعال، به خاطر فرو فرستادن نعمت های گسترده برای انسان ها باشند. 

وی همچنین براهمیت وحدت مسلمین نیزتأکید کرد و گفت: مسأله وحدت بسیار مورد تأکید دین مبین اسلام و آیات الهی بوده است و با وحدت و همبستگی می توان راه و روش و سیره رسول خدا‌(ص) که همان تقریب رسالت الهی است به خوبی انجام دهیم. 

امام جمعه اهل سنت یکه سعود تصریح کرد: حفظ اتحاد اسلامی و قوام آن وظیفه اصلی مسلمانان جهان است، چرا که دشمنان اسلام ورسول الله، تنها از راه ایجاد تفرقه می‌توانند به جوامع اسلامی ضربه وارد بکنند، بنابراین باید بسیار آگاهانه و هوشیارانه از وحدت اسلامی حاکم بر جامعه محافظت بکنیم.
https://taghribnews.com/vdcftxdymw6dcya.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی