تاریخ انتشار۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۶
کد مطلب : 271459
امام جمعه اهل سنت ارومیه:

​روز قدس؛ تبلور عینی ظلم ستیزی مسلمانان

امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: روز جهانی قدس به عنوان تبلور عینی ظلم ستیزی ملت های مسلمان است و از نگاه مسلمانان فراموش شدنی نیست.
​روز قدس؛ تبلور عینی ظلم ستیزی مسلمانان
به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، ماموستا عبدالقادر بیضاوی در گفت و گوی اختصاصی اظهار داشت: قدس مسئله و موضوع روز و مهم جهان اسلام است لذا وظیفه تک تک ما مسلمانان اعم از شیعه و سنی است که نسبت به جنایات صهیونیست‌ها بی‌تفاوت نباشیم.

وی بر ضرورت شرکت تمام مسلمانان جهان به ویژه ملت ایران و همچنین مردم شهرستان ارومیه تأکید کرد و از آنها خواست با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس در صفوف متحد برای دفاع از مردم فلسطین اهداف شوم رژیم اشغالگر قدس را خنثی کنند.

بیضاوی با اشاره به اینکه راهپیمایی روز قدس عامل وحدت بخش مسلمانان جهان در برابر توطئه‌های نظام استکباری است، تصریح کرد: خداوند در آیات بسیاری از قرآن کریم بر ضرورت حفظ وحدت در بین مسلمانان تاکید کرد و امروز نیز مسلمانان با وحدت می توانند بر رژیم صهیونیستی غلبه کنند.

وی با بیان اینکه وحدت و انسجام می‌تواند بر توانمندسازی کشورهای اسلامی در برابر دشمنان بسیار مؤثر و مفید واقع شود، تاکید کرد: حضور حداکثری اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی همواره بیانگر دفاع همه جانبه از قدس شریف و ملت ستمدیده فلسطین بوده که خشم رژیم صهیونیستی و حامیانش را برانگیخته است.

به گفته امام جمعه اهل سنت ارومیه، ابتکار خلاقانه و متفکرانه امام خمینی (ره) در نامگذاری روز قدس موجب نمایان شدن قدرت مردمی اسلام شده است لذا به همه مسلمانان لازم است در روز جهاني قدس که روز بيداري ملت هاي مسلمان و روز شکست دشمنان اسلام به خصوص جيره خوران استکبار جهاني است، سکوت نکنند و اعتراض خود را ابراز دارند.
https://taghribnews.com/vdcftyd01w6deja.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی